Vis ett enkelt innlegg
  #5 (permalink)  
Ulest 26th January 2008, 16:54
Standard  

Thomas G Thomas G er ikke aktiv
Nykommer

Ble medlem: Jan 2008
Sted: Oslo
Thomas G is on a distinguished road

Hmmm, ser poenget ditt. Jeg er alt annet en jurist selv, men jeg trodde kanskje at man kan komme seg ut av en avtale hvis det er skjellig grunn til å tro at oppdraget kan bli utført på en måte kunden ikke ønsker.
Det tragikomiske i denne saken er at jeg snakket med han om dette på den lokale pubben en uke før prioritet.no ble utestengt og han spurte meg om hva jeg mente om slike firmaer som prioritet.no. Hvorpå jeg svarte at jeg mener de fleste er ren humbug, noe som ble litt latterliggjort av de andre som satt der. Det var kanskje litt kvasst uttalt, men jeg hadde et par halvlitere innabords. ;-) Han hadde da akkurat vært i møte med prioritet.no og undertegnet avtalen. Prioritet.no hadde garantert at han ville komme høyt opp på førstesiden på Google med de søkeordene han ønsket. Det er noe jeg aldri ville ha gjort! Særlig når med tanke på at han er en bitte liten aktør i et marked med andre aktører som er gigantiske med store kjente merkevarer. Bang! En uke etterpå så er prioritet.no utestengt.

Cherio!
Svar med sitat