Hei igjen
Takk for innspill!
Sitat:
Opprinnelig skrevet av peterandrej
De trenger ikke å gå til rettsak. De fakturerer han bare i forhold til kontrakten, og betaler han ikke sender de bare greia til namsmannen etterhvert - kanskje etter noen runder med inkasso.
|
Normalt går det vel til forliksrådet i første omgang. Man kan ikke sende et krav til inkasso så lenge det er strid om kravet. Hvis man får en dom her kan man selvsagt dra det videre hvis man har lyst.
Sitat:
Opprinnelig skrevet av peterandrej
Mitt tips: ta kontakt med prioritet. Spør om avtalen kan kanselleres. Bruker jo å ordne seg med det meste når man er ærlig, tar kontakt og opptrer høflig og sånn. Å poste til dels "kritiske" poster på et forum der store deler av kundegruppa til prioritet befinner seg (tror jeg kanskje) tror jeg ikke er så lurt. De blir sikkert ikke mer lysten på å hjelpe hvis de føler seg trengt opp i et hjørne av en kar som sprer skitt om dem til kundene deres. Ikke at du er denne karen, men likevel.
|
Han har vært i kontakt med prioritet, men de vil ikke kansellere. Jeg tenkte gjennom det du sier med å skrive dette i forum, og ser poenget ditt. Men jeg er ingen kunde hos prioritet, og jeg tror ikke de har bare en kunde som ønsker å kansellere avtalen så det skal litt til at de finner ut hvilken kunde dette gjelder. Skulle de likevel finne det ut så er det greit, det må være lov å søke råd.
Jeg skal gjøre som "brukernavn" (cheeze, kan du ikke finne et annet ..eh.. brukernavn

) og få tak i kontrakten. Står det noen lovnad om at de skal få siden høyt opp på førstesiden på de søkeordene han ønsker og de lover å følge Googles rettningslinjer så er det jo greit. Men, jeg kommer til å titte dem intenst over skulderen og kvalitetsikre hva de gjør, og merker jeg noe tull skal de slippe å dø i synden.
Hvis noen har erfaring eller kan komme med informasjon som kan berolige meg og min venn når det gjelder prioritet så er det hyggelig. Det er lov å gjøre feil hvis man lærer av feilene, men mitt inntrykk er at prioritet.no ikke har lært.
Nå skal jeg lage enchilada!
Cherio!