Vis ett enkelt innlegg
  #11 (permalink)  
Ulest 26th January 2008, 20:34
Standard  

picxx sin avatar
picxx picxx er ikke aktiv
Medlem

Ble medlem: Jan 2007
Sted: Asia
picxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud ofpicxx has much to be proud of
Send en melding på ICQ til picxx Send en melding på MSN til picxx

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Thomas G Vis innlegg
Det er lov å gjøre feil hvis man lærer av feilene, men mitt inntrykk er at prioritet.no ikke har lært.
Jeg er litt nysgjerrig på hva du begrunner dette med, for mitt inntrykk er det omvendte. Hos de kundene som valgte å fortsette hos prioritet var de rimelig kjapt ute og forandret sidene deres slik at det ikke skulle oppfattes som blackhat SEO, og de som valgte å flagge over til noen annen kan jo ikke prioritet stå for?

Ellers har jeg faktisk ikke hørt om noen av kundene til prioritet som har blitt fjernet fra google's SERP's annet enn dem selv. Dette kan jo bero på at jeg ikke gidder å ha fulgt med i denne saken med lys og lykter, men tror det er veldig få som har blitt slettet, om noen.