Vis ett enkelt innlegg
  #13 (permalink)  
Ulest 27th January 2008, 00:19
Standard  

Thomas G Thomas G er ikke aktiv
Nykommer

Ble medlem: Jan 2008
Sted: Oslo
Thomas G is on a distinguished road

Sitat:
Opprinnelig skrevet av picxx Vis innlegg
Jeg er litt nysgjerrig på hva du begrunner dette med, for mitt inntrykk er det omvendte. Hos de kundene som valgte å fortsette hos prioritet var de rimelig kjapt ute og forandret sidene deres slik at det ikke skulle oppfattes som blackhat SEO, og de som valgte å flagge over til noen annen kan jo ikke prioritet stå for?

Ellers har jeg faktisk ikke hørt om noen av kundene til prioritet som har blitt fjernet fra google's SERP's annet enn dem selv. Dette kan jo bero på at jeg ikke gidder å ha fulgt med i denne saken med lys og lykter, men tror det er veldig få som har blitt slettet, om noen.
Jeg baserer det på informasjon jeg leste for en tid tilbake. Fant noen av linkene ved et søk på ... Google.

SEO Spam Cops overvåker Prioritet sine kunder
Webkommunikasjon - firmablogg: Prioritets kunder utestenges av Google
Martin Bekkelund » Google kaster ut Prioritet-kunder

Disse begynner jo å bli noen måneder gamle og dette er vel fra gjengen rundt SSC som jeg har et ambivalent forhold til. Men er det en ting jeg ikke har et ambivalent forhold til så er det juks, og det er liten tvil om at prioritet.no har jukset. Det er mulig noen mener det prioritet.no har gjort bare er i gårsonen og andre gjør akkurat det samme, etc, men i mine ører blir det bare patetisk. Enten har man brutt reglene eller så har man det ikke, det finnes ikke noe mellomsjikt her jeg syntes man trenger å ta hensyn til.

Thomas
Svar med sitat