Sitat:
Opprinnelig skrevet av picxx
Fra disse linkene leser jeg at citymaid er kastet ut.
Det er vel èn av hvor mange kunder prioritert har?
Jeg mener fortsatt at prioritet er en seriøs aktør, og med mindre det foreligger et ok fra begge parter bør nok "kameraten din" bruke prioritet videre i sitt arbeide inntil det foreligger noe de gjør som faktisk løser dem fra avtalen.(kontraktsbruddd)
|
Hehe, jeg tror det er ille nok for kunden det gjelder. Citymaid driter i om de er én eller 10 av 100(?) kunder. Resultatet de oppnådde er nok det stikk motsatte av hva de håpet på og betalte for.
Stemmer det at prioritet har drevet med utstrakt bruk av "backdoor pages" og til dels også "cloaking"? Er dette brudd på Googles rettningslinjer? Er dette gjort for å gi inntrykk av at de har flere relevante sider enn de i virkeligheten har? Med mindre jeg har gått glipp av noe vesentlig så er svaret ja på alle disse punktene, og da det meg en gåte at du kan kalle prioritet en seriøs aktør. Hvertfall historisk sett. Den eneste grunnen til at de nå muligens har skjerpet seg er at de ble tatt med buksene nede og ble tvunget til det, men det gjør dem vel ikke til en seriøs aktør? Det blir som å si at at en idrettsutøver som blir tatt for doping er en utøver med god sportsånd så lenge han slutter med dop etter at han blir tatt!