Vis ett enkelt innlegg
  #59 (permalink)  
Ulest 3rd April 2008, 19:05
Standard  

Gomlers Gomlers er ikke aktiv
Medlem

Ble medlem: Nov 2007
Gomlers will become famous soon enough
Send en melding på MSN til Gomlers

Ja, det er det som slår meg også. Den som sitter som talsperson, eller skrivsperson for klubben, har en genuin måte å skrive på, slik at alt som blir skrevet bærer preg av "Se mamma, hva vi har fått til" - En sånn ovenfra og ned holdning, hvor de smisker med seg selv. Og når en gjør litt research rundt omkring, og hele tiden kommer over setninger som peker mer eller mindre på at "Vi er selvutnevnte SPAMcops" blir liksom ikke saken bedre...

Og bransjerådet for søkemotoroptimalisering eller hva det nå var... Trenger dette virkelig et bransjeråd? Gjør ikke Google og andre det bra nok fra før med sine retningslinjer osv?

Hadde jeg drevet et stort firma, så skulle jeg gledelig betalt de 50 tusen kronene det er snakk om i bøter.. vel.. jeg skulle gledelig betalt 500 tusen.. men da for å se at både spamcops og bransjerådet og hele opplegget ble nedlagt.

Sjeldent at noe på det norske internettet har irritert meg så mye som det her..
Muligens Internett Økonomi eksperten Espen fra dinside er på vei oppover på irritasjonsstigen, men han har faktisk et lite stykke igjen til de gutta her...
Svar med sitat