Vis ett enkelt innlegg
  #37 (permalink)  
Ulest 1st August 2008, 12:55
Standard  

Msites Ltd sin avatar
Msites Ltd Msites Ltd er ikke aktiv
Medlem

Ble medlem: Jan 2007
Sted: På et eller annet hotellrom verden over!
Msites Ltd is a name known to allMsites Ltd is a name known to allMsites Ltd is a name known to allMsites Ltd is a name known to allMsites Ltd is a name known to allMsites Ltd is a name known to all
Send en melding på MSN til Msites Ltd Send en melding via Skype™ til Msites Ltd

Jeg tror vi alle skal ha litt tålmodighet før vi dømmer både den ene og den andre. Det er mange synsere på alle kanter her, og i bunn og grunn er det vel kun jeg som vet hva jeg vil og ønsker å få til.

Det som imidlertid ikke er hyggelig er å bli kalt svindler når man bare har forsøkt å ta initiativ til et arrangement for bloggere på mer eller mindre idealistisk grunnlag.

Når de menneskene som nå skriker høyest på den negative siden kaller det useriøst istedet for å komme å tilby seg selv på den ene eller andre måten synes jeg det taler for seg selv at de egentlig ikke ønsker å bidra til å få til et arrangement.

Jeg lar meg ikke stresse av kritikken og det er viktig å få gjennomført dette! Men, å begynne å ta beslutninger i stress eller hast på grunn av noen ubegrunnede negative omtaler tror jeg er dumt.

Jeg kommer med mer om camp'en i bloggform senere i dag regner jeg med