Vis ett enkelt innlegg
  #42 (permalink)  
Ulest 1st August 2008, 19:13
Standard  

peterandrej peterandrej er ikke aktiv
pensjonert moderator

Ble medlem: Jan 2007
peterandrej has much to be proud ofpeterandrej has much to be proud ofpeterandrej has much to be proud ofpeterandrej has much to be proud ofpeterandrej has much to be proud ofpeterandrej has much to be proud ofpeterandrej has much to be proud ofpeterandrej has much to be proud ofpeterandrej has much to be proud of

Å ligge i en gymsal tror jeg ikke folket er så veldig hypp på. Men nå er jo jeg Høyremann og har nok blitt litt "bortskjemt". Vi i høyre tar fly og bor på fint hotell. I senterpartiet tar de buss og ligger i telt.

Ærlig talt; har man ikke råd til å legge ut 1800,- for dette så er man jo forsåvidt ikke en del av målgruppen til arrangementet.

Slik jeg ser det er det ambisiøse bloggere og IT-bransjen som er målgruppen, sammen med alt som kan krype og gå av annonseselskaper av typen tradedoubler, euroads, osv. Litt reklamebyråer og PR folk kommer sikkert også. Kort fortalt; dette er for de som allerede tjener til livets opphold på nett, og ikke for bloggere som skriver om katten sin.

If you catch my drift..
Svar med sitat