Tenker jeg drar opp igjen denne tråden jeg, da jeg faktisk har klart og glemme hele dette problemet mer eller mindre bort... Derimot har jeg funnet ut en god del om selve problemet.
Jeg kan endre poster helt fint. Det er BARE når jeg skal endre sider (pages) i WP denne feilmeldingen kommer. Jeg har forsøkt og kopiere over alle filene til WPinstallasjonen for og bli kvitt denne feilmeldingen, noe som ikke skjer og har samtidig forsøkt og bytte til Wordpress standard theme. - Uten hell..!
På samme webhotell, har jeg en annen blogg som kopler opp mot samme database. Dette er bare en liten prompeblogg som ikke krever mye ressurser så akkurat det er ikke noe stress. Derimot, når jeg faktisk tester også med denne bloggen og endre en side får jeg akkurat samme feilmelding her.!
Når jeg videre igjen, tester på ytterligere en 3. blogg som er ligger på samme webhotell, mens den kopler opp mot en annen database, fungerer det ypperlig og endre en side.
- Slik jeg ser det, må det jo være ett eller annet greier med databasen liksom. Dere nevner jo at slike feil vil være relativt enkelt og finne i Apache sin error log... Men hehe.. Unnskyld meg... Hva i alle dager er Apache sin error log,? og hvor finner jeg den? Kanskje jeg ikke har tilgang til den fordi jeg sitter på en shared host?
Om jeg ikke har tilgang til denne, hva skal jeg da be hosten om når jeg ringer? Skal jeg bare spørre etter Apache sin ekle error log liksom?
- Takker og (ja.. denne gangen bukker jeg også) for svar!