Vis ett enkelt innlegg
  #7 (permalink)  
Ulest 13th November 2008, 12:56
Standard  

peterandrej peterandrej er ikke aktiv
pensjonert moderator

Ble medlem: Jan 2007
peterandrej has much to be proud ofpeterandrej has much to be proud ofpeterandrej has much to be proud ofpeterandrej has much to be proud ofpeterandrej has much to be proud ofpeterandrej has much to be proud ofpeterandrej has much to be proud ofpeterandrej has much to be proud ofpeterandrej has much to be proud of

OPPDATERING: Smeller til med et heidundrende JULETILBUD!!!! Kjøp Agurkposten.no nå for kr 43 750!!! 35.000 kr pluss moms altså. Grunnen? Vel, jeg har lyst til å starte en politikkblogg og et par andre blogger og vil egentlig bare kvitte meg med hele agurkposten så snart som mulig. Jeg har prøvd å motivere meg til å skrive et par poster - men har ikke sjans i havet.

Ring meg på 95 96 95 43 - eller mail: post@peterandrejensen.no

Siden genererer via TNX.net, adsense, text-link ads, tradedoubler og clash-media ca 3000 kr i måneden uten at jeg gjør noe som helst. Skriv et par poster og smell dem opp på kudos eller pling twingy så stiger tallet litt. Rangerer sykt bra på norske kjendisbabes. Førstplass i google på anne rimmen blant annet. Pia Tjelta-postene er godt besøkt hver dag (noen hundre besøkende på disse).

ALT følger med. 300+ artikler, wp-temaer og hele sulamitten.
Svar med sitat