Vis ett enkelt innlegg
  #19 (permalink)  
Ulest 18th May 2009, 17:57
Standard  

peterandrej peterandrej er ikke aktiv
pensjonert moderator

Ble medlem: Jan 2007
peterandrej has much to be proud ofpeterandrej has much to be proud ofpeterandrej has much to be proud ofpeterandrej has much to be proud ofpeterandrej has much to be proud ofpeterandrej has much to be proud ofpeterandrej has much to be proud ofpeterandrej has much to be proud ofpeterandrej has much to be proud of

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Kenneth Dreyer Vis innlegg
Jeg misliker også sterkt hvordan du takler kritikk. (...) På grunn av denne "jeg vet bedre enn deg" holdningen frister det bare enda mindre å kjøpe annonser fra nettstedet ditt.
Jeg er enig. Sider om sosiale medier; være seg blogging, facebook, twitter, etc er totalt avhengige av sosial "goodwill" fra brukerne. For meg er det f.eks totalt uaktuelt å skrive et blogginnlegg om en tjeneste hvis eier virker sur eller tverr. Og slik er det med det meste.

Jeg bruker å si til mine kunder at "du bør minimum ha 15-20 blogginnlegg" før du engang offentliggjør at siden eksisterer. Så langt har du fire-fem innlegg, så og si null kommentarer fra lesere og et ikke-eksisterende "community" rundt siden. Jeg kan ikke med min beste vilje se nytten av en annonse på siden, nesten ikke engang om man fikk den gratis.

Nei, jobb heller mer med å etablere siden i bloggmiljøet før du prøver å presse ut noen reklamekroner. For deg som har jobbet 20 år mediebransjen bør det være en smal sak å etablere siden i et så skjørt og segmentert miljø som bloggnorge.