Vis ett enkelt innlegg
  #11 (permalink)  
Ulest 4th July 2009, 13:40
Standard  

hansson sin avatar
hansson hansson er aktiv nå
Langveisfarende

Ble medlem: Nov 2008
hansson is a glorious beacon of lighthansson is a glorious beacon of lighthansson is a glorious beacon of lighthansson is a glorious beacon of lighthansson is a glorious beacon of lighthansson is a glorious beacon of light

Prøvde første versjon av Chrome og flere js-baserte tjenester virket ikke, blant annet nettbank, altinn og jeg hadde problemer med nett-tv (nrk bl.a.). Så jeg avinstallerte. Har begynt å snuse litt på den nå igjen ettersom siste FF kræsjer bl.a. med paypal-innlogging og lesing av rss på googles startside. Sjekker også nettsidene jeg lager, fordi andelen Chrome-brukere er økende.

Jeg liker ikke det masete oppsettet med thumbnails (som aldri oppdaterer seg), så jeg har gått over til en standard startside ved hver oppstart.

Ellers fungerer det bra, men jeg merker at den krever MYE ressurser av maskinen. På laptopen går vifte og prosessor nesten konstant når Chrome kjører. Det burde være unødvendig. Andre som opplever dette? Enkelte ganger henger det når det er mye js på siden, og det var jo spesielt for javascript Google laget denne leseren... snålt.

Sist endret av hansson : 4th July 2009 kl 13:42.
Svar med sitat