Tråd: CarbonCopyPro
Vis ett enkelt innlegg
  #15 (permalink)  
Ulest 24th August 2009, 16:58
Standard  

hansson sin avatar
hansson hansson er ikke aktiv
Langveisfarende

Ble medlem: Nov 2008
hansson is a glorious beacon of lighthansson is a glorious beacon of lighthansson is a glorious beacon of lighthansson is a glorious beacon of lighthansson is a glorious beacon of lighthansson is a glorious beacon of light

Umulig å unngå å se annonser for CCpro nå om dagen, og det man blir tilbudt på en av landingssidene deres er det reneste sludder. Her har vi en webdesigner i vill amfetaminrus, og automatisk oversatt vissvass. At voksne folk kan gå på dette er en gåte.

Noen høydepunkter:

"Denne siden inneholder sterke elementer av ærlighet, integritet stasjon, lidenskap, og noen litt "fargerikt språk"."

"De $ 143,000 som jeg tjente på 1 mnd, tjente jeg på systemet, på samme kompis som du skal gjøre." (Kommentar: Freudian slip à la Google Translate. Kjernen av ccpro-systemet er vel å tjene penger på "kompisen" din.)

"Det virkelige beviset Er Hva Gruve
"Nye" Har Tjente så langt ..."

"Dette timer resepsjon Helt Utrolig Ut ...
Hvordan Kan Jeg Vite Ved Dette er Riktig? "

"Jeg nå tjene mer på én enkelt dag enn jeg pleide å tjene i 2 måneder" (Kommentar: Jeg bavian ikke så smart men jeg jaggu tjeneh mye pæng. Ugh ugh.)

"Fra 12 år i Rettshåndhevelse Making peanøtter ..." (Ja vi bavianer som jobbe i rettssystemet (?) også like peanøtter men 1 sted ma grensa ga)

Landingssida tilhører brukeren sigvek. Ta en kikk på makkverket selv:
Entrepreneurs Wanted
Svar med sitat