Vis ett enkelt innlegg
  #52 (permalink)  
Ulest 3rd September 2009, 21:24
Standard  

Heidi Heidi er ikke aktiv
Medlem

Ble medlem: Jul 2009
Heidi is on a distinguished road
Send en melding på MSN til Heidi

Er visst ikke bare dere store som blir sletta gitt.

Jeg fikk først en advarsel med beskjed om å ikke linke til bloggen min for å lese resten av nyheten, noe som forsåvidt er greit, med unntak av at det er mange andre som gjør det samme og tydeligvis får lov.

Uansett sluttet jeg med det, og la ut hele blogginnlegg, og linket nederst til innlegget, samt til eventuelle kilder.

Da fikk jeg advarsel nr 2 om at de nok en gang ba meg slutte å linke til bloggen min. (!) Noe de ikke nevnte i første advarsel, da gjaldt det å legge ut les mer-linker.

Gjør meg forbanna da 90% av alle bloggere der inne linker til seg selv i nyheter, og ikke minst skriver nyheter kun med blogg-link.

(I løpet av den dagen jeg fikk advarselen min lå det to rene affiliate-nyheter på forsiden. Kun med spørsmål om du ville tjene penger, og så link.)

Kanskje reagerer jeg litt vel sterkt, men det irriterer meg og gjør meg forbanna. Ikke minst når jeg leser her at mange andre opplever det også. Og neida, jeg skal ikke påstå jeg skriver så himla bra innlegg, men folk tok da turen inn på nyhetene, så det må ha vært interesse for de.

Hadde vært interessant å testet ut det med å legge ut andres nyheter, hvordan det blir sett på..
Svar med sitat