Vis ett enkelt innlegg
  #55 (permalink)  
Ulest 6th October 2009, 17:50
Standard  

Mr Vest sin avatar
Mr Vest Mr Vest er ikke aktiv
Sjefen over alle sjefer!

Ble medlem: Feb 2007
Mr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to behold

Den løsninga fungerte i begynnelsen Travellingman, men den funker ikke nå lenger. Nå forsvinner nyhetene fra fremsiden uten at denne boksen oppdaterer seg.

På en måte kan jo de fleste bloggere slutte å legge ut nyheter på Nettby. Nå er det jo så ille at man mottar varsel om utestengelse fra nettsamfunnet bare ved å skrive en nyhet som inneholder link til et mindre kjent nettsted / blogg enda man ikke har noen relasjoner til nettstedet man linker til. Dersom man linker til vg.no, tv2.no evt andre store nettsteder går det som regel bra.

Jeg vet ikke hva jeg vil kalle det som skjer med nettsamfunnet. Enten er det moderatorer som ikke burde være moderatorer, eller så er det rett og slett Nettby Communications AS som har satt klare retningslinjer om hvilken nettsteder som faktisk er akseptert.

Husker dere den gang da TV2 ble utestengt fra Nettby beskyldt for å spamme ned hele nettsamfunnet med nyheter som linket til TV2's nettsider? Vel... Hver eneste gang jeg har vært innom Nettby (sikkert 5 ganger siste 30 dager) så har det altså vært minst 2 nyheter som linker direkte til TV2 på fremsiden.

Det er vel egentlig bare til å ikke bry seg om Nettby. Om man føler seg urettferdig behandlet der inne er det jo ikke noe trivelig sted på noen måte.
Svar med sitat