Vis ett enkelt innlegg
  #7 (permalink)  
Ulest 7th November 2009, 02:30
Standard  

Mr Vest sin avatar
Mr Vest Mr Vest er ikke aktiv
Sjefen over alle sjefer!

Ble medlem: Feb 2007
Mr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to behold

Det er ikke enkelt for oss å vite om dette er dyrt da vi ikke vet hvilken timepris du opererer med, og heller ikke har nok detaljer. Det som er greia med at detaljene ikke er bra nok er vel egentlig det med at du forteller lite om dem.

Legge inn nyheter - Skal det være mulig for noen å lese nyhetene? Kommentarfunksjoner?
WYSWIG editor og andre ting som bildeopplasting - Koder du hele editoren selv eller lager du templates for en eksiterende?

At kunden syns det er dyrt med 50.000 for et script forstår jeg godt. Iallefall dersom kunden ikke har fått noe særlig med detaljer om hva som faktisk blir laget.

Det at kunden skal selge scriptet videre til sine kunder syns jeg faktisk ikke du skal bruke som en faktor når du skal lage et prisoverslag til kunden. Ville du satt prisen lavere om du faktisk ikke hadde fått vite dette? Hvor mye penger jeg tjener på f.eks en kaffetrakter jeg kjøper hos Elkjøp skal jo ikke akkurat Elkjøp bry seg med. Om jeg forteller på Elkjøp når jeg kjøper kaffetrakteren at jeg skal selge kaffe videre til mine kunder - Er det da riktig at jeg skal betale mer for den trakteren?
Svar med sitat