Vis ett enkelt innlegg
  #12 (permalink)  
Ulest 30th November 2009, 11:27
Standard   2fo1 dinnerfortwo

Tonny Kluften sin avatar
Tonny Kluften Tonny Kluften er ikke aktiv
Administrator

Ble medlem: Mar 2007
Sted: Horten
Tonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud of

Fælt å kaste bort tida si på slikt, men jeg liker ikke sånt tull. Fikk en epost i dag som sier at jeg har vært prøvemedlem en eller annen gang. Hvis man har vært prøvemedlem, kan da 2for1 øke beløpet for å sende deg SMS etter at du ikke er prøvemedlem lenger? Det virker rart og jeg kommer til å grave litt rundt dette.

Det er et interessant tema i og med at det er mange slike SMS tjenester ute og går. Lurer på hvor mange millioner slike firmaer tjener i Norge på det jeg kaller lureri. Jeg kjenner selv flere som har fått trukket og ikke klart å stoppe trekket selv med å melde seg av. Har du lignende opplevelser? Jeg kunne tenke meg å skrive en artikkel om temaet og publisere i noen nettaviser.
Svar med sitat