Sitat:
Opprinnelig skrevet av picxx
Han har vel ikke sagt noe om trafikk, annet enn ett estimat over lav bouncerate (6 min. pr. besøk var vel nevnt på en av sidene?).
Vil nok tro inntekten kommer fra et massivt salgsarbeide, men håper en evt. kjøper får med seg hvordan det er solgt inn, og evt. hva som er lovt, slik at man ikke opplever et massivt dropp av annonsører rett etter overtakelse.
|
Det jeg har sagt er eksempelvis at: ferietur.no har de fleste annonsørene. Jeg definerer disse som faste annonsører i og med at disse fornyer sin annonseavtale år etter år kun med en enkel telefonhenvendelse. Har annonsører som har vært med i flere år. Jeg har også på denne siten annonsører som ringer meg for å spørre om jeg ikke kontakter dem snart for de er "redde" de skal bli glemt.
Det frafallet som hitil har vært registrert i kundemassen er eksempelvis ifm. konkurser, hotell bygges om til apartments o.l. og jeg merket bitte litt ifm. den såkalte finanskrisen.
Jeg har mange hyggelige kunder og disse er i Norge, Sverige og Danmark. Som jeg har nevnt tidligere (tror jeg) salgsarbeidet er meget enkelt, dersom det gjøres på riktig måte.
Jeg har lært meg at man kommer langt med høflighet, et bra tilbud, en god pris og selvfølgelig noen referanser. Det gjelder i alle former av et salgsarbeid at man "pleier" kundene godt og på kundens primisser.
Salgsarbeidet er ikke som du tror, jeg bruker maks 1 time daglig (dersom jeg har tid).
Så dette om tid: Jfr. Analytics så er snittiden for besøkende eksempelvis på londonguiden
6 min 9 sek. Jeg ser også at en stor mengde av de besøkende kommer tilbake til denne siten, såkalte returnerende besøkende.