Vis ett enkelt innlegg
  #10 (permalink)  
Ulest 2nd December 2007, 21:20
Standard  

Kenneth Dreyer sin avatar
Kenneth Dreyer Kenneth Dreyer er ikke aktiv
Medlem

Ble medlem: Jan 2007
Sted: Hamar
Kenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud of

Vi kan lage SSCC (Seo Spam Cops Cops).

Jeg har vært imot SSC fra starten av. For det første er det hele greia med at dem har utnevnt seg selv som et slags "politi". For det andre er det faktumet at dem går direkte mot konkurrentene sine og måten dem velger å presentere det på:

Sitat:
* SEO Spammers should be targeted and made known for the rest of the world!

* SEO Spammers should be given penalties that hurts!

* SEO “Experts” that use Black Hat Techniques should be driven out of business!
Dem påstår så fint at målet er å gjøre SEO bransjen stueren siden den visstnok har et dårlig rykte. SEO bransen fikk ikke et dårlig rykte før dem kom og satt fokus på noen av nettsidene med bransjen. Slik dem har presentert saken høres det jo ut som om det er djevelen selv som står bak prioritet. Jeg personlig synes egentlig ikke Prioritet har gjort noe galt. Jeg går selv gjennom ild og vann for å rankere (selv om jeg aldri har tydd til tung blackhat, som massiv lenkespam osv), og synes ikke det er noenting galt med litt landingssider og noen keywords her og der.

Nå venter jeg i spenning til mr. Martin kommer med alle de pene, velformulerte ordene sine om alle de flotte påfunnene dem har.