Vis ett enkelt innlegg
  #8 (permalink)  
Ulest 4th February 2010, 04:53
Standard  

Mr Vest sin avatar
Mr Vest Mr Vest er ikke aktiv
Sjefen over alle sjefer!

Ble medlem: Feb 2007
Mr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to behold

Dette ser ut til å fungere veldig bra. Akkurat nå har jeg kun brukt det første av de to eksempler lenger oppe, og det er et par småting jeg tenker litt på i forbindelse med den...

Sitat:
RewriteEngine on
RewriteRule ^([a-zA-Z0-9]*)/$ index.php?do=$1
Det jeg legger merke til her, det er at jeg måtte legge til en / foran alle stilarkene som hentes ut i header for at nettleseren skulle finne dem. Det var litt rart syns jeg. Noen tanker om hvorfor det? Ikke noe viktig denne her altså, det funker helt greit med den lille slasjen foran der altså.

Denne fungerer kun dersom jeg ikke har / på slutten. Vil det kunne være negativt for SEO dersom jeg legger til både med og uten denne / på slutten, dvs, slik at samme innholdet finnes på domene.com/about og domene.com/about/ ?

Og sist men ikke minst, vil søkemotorene kunne se at jeg faktisk har en rewrite her? Eller vil søkemotorene indeksere kun /about? eller /about/ ? Eller begge to? Hehe...
Svar med sitat