Vis ett enkelt innlegg
  #37 (permalink)  
Ulest 6th December 2007, 18:25
Standard  

Msites Ltd sin avatar
Msites Ltd Msites Ltd er ikke aktiv
Medlem

Ble medlem: Jan 2007
Sted: På et eller annet hotellrom verden over!
Msites Ltd is a name known to allMsites Ltd is a name known to allMsites Ltd is a name known to allMsites Ltd is a name known to allMsites Ltd is a name known to allMsites Ltd is a name known to all
Send en melding på MSN til Msites Ltd Send en melding via Skype™ til Msites Ltd

Det var godt å se at en av initiativtagerne gi svar på "tiltale". Det som jeg imidlertid ikke synes var så greit var at du starter med å heve deg over alle oss som bruker dette forumet til både overfladisk og dypere diskusjon.

Videre skal det sies at jeg verken har snakket direkte med initativdeltagerne eller vært tilstede på et møte, så jeg kan bare basere meg på tilgjengelig informasjon som finnes på nett.
Det jeg reagerer på er at dette "rådet" har som hovedformål å STRAFFE andre aktører. Ville tro det ville være smartere å bedrive opplæring og informasjonsarbeide.

Jeg tar gjerne en diskusjon over en pils - det har jeg ingen problemer med. Du skal se jeg kan til og med ta med et helt brett med tuborg herfra slik at vi kan få oss en skikkelig diskusjon.

Til slutt vil jeg også legge til at det er helt klart at 2 av 6 medlemmer i bransjerådet fra en og samme bedrift er alt for mye! Man blir dominerende, men dette regner jeg med vil utjevne seg som medlemsmassen vokser og man har flere å ta av.