Gå Tilbake   Webforumet.no > Søkemotorer > Google > Adsense
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Søk Dagens innlegg Marker forumene som lest

Adsense Alt relatert til Google's Adsense program går her.

Svar
Tilbakelenk Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
  #1 (permalink)  
Ulest 3rd January 2008, 02:38
Standard   Oversikt over ads

Kenneth Dreyer sin avatar
Medlem

Ble medlem: Jan 2007
Sted: Hamar
Kenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud of

Så adsense slapp for en stund siden en "manage ads" funksjon i adsense. Herlige greier, nå kan jeg kontrollere annonsene mine.

I all hast oppdaterte jeg en drøss av annonsene på en rekke forskellige nettsider. Herlig. Nå klarer jeg ikke holde oversikt, da jeg har 5 adsense enheter jeg ikke har peiling på hvor dem er plassert. Og det irriterer meg noe grufult. Da var det bedre når det ikke var mulig å ha kontroll.

Noen tips til hvordan man kan finne ut på hvilke nettsider disse enhetene vises?

Er forresten veldig irriterende at vi ikke kan slette eller slå sammen adsense enheter.
Sponsede annonser
Svar

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Lignende tråder
Tråd Tråd startet av Forum Svar Siste innlegg
Klikk oversikt, banner... onlyme Produkter og verktøy 16 23rd May 2009 20:31
isale /visningssalgs oversikt Web2000 Tradedoubler 0 23rd January 2009 22:16
Oversikt over Norske forumer Kenneth Dreyer Generell snakk og svada 5 4th November 2008 12:35
Oversikt over norske CPA annonsører Kenneth Dreyer Adsense 1 29th July 2007 22:22

Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO

Webforumet.no utvikles av tonny.no | qts.no hjemmeside | Sponset av Mine matoppskrifter