Gå Tilbake   Webforumet.no > Søkemotorer > Google > Adsense
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Søk Dagens innlegg Marker forumene som lest

Adsense Alt relatert til Google's Adsense program går her.

Svar
Tilbakelenk Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
  #1 (permalink)  
Ulest 9th June 2008, 17:19
Standard   Upopulære klikk

Sindre sin avatar
Medlem

Ble medlem: Jan 2008
Sted: Bergen
Sindre is on a distinguished road

Flere som opplever at enkelte klikk gir nøyaktig 0,00 USD? Dette har skjedd flere ganger. Som oftest gjelder det bare 2-5 klikk daglig.

Noen som vet hva det skyldes?
  #2 (permalink)  
Ulest 9th June 2008, 17:22
Standard  

Kenneth Dreyer sin avatar
Medlem

Ble medlem: Jan 2007
Sted: Hamar
Kenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud of

De gangene Adsense ikke har noen annonser å vise på sidene dine viser dem oftest annonser for sånne støtteorganisasjoner. Disse klikkene får du ingenting for. Du kan skru det av et sted i Adsense, husker ikke helt hvor. Har selvfølgelig skrudd av det for evigheter på min egen konto.
  #3 (permalink)  
Ulest 9th June 2008, 17:26
Standard  

Sindre sin avatar
Medlem

Ah, det har jeg ikke tenkt på. Visste ikke at klikk på veldedighetsannonsene "teltes". Men det forklarer vel saken. Noen artikler jeg skrev i slutten av mars har fremdeles veldedighetsannonser..
  #4 (permalink)  
Ulest 9th June 2008, 17:29
Standard  

Kenneth Dreyer sin avatar
Medlem

Ble medlem: Jan 2007
Sted: Hamar
Kenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud of

Om ikke du skrudde av den funksjonen akkurat nå, så får jeg opp blankt på mange av postene dine fra i mars!
  #5 (permalink)  
Ulest 9th June 2008, 17:32
Standard  

Tonny Kluften sin avatar
Administrator

Ble medlem: Mar 2007
Sted: Horten
Tonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud of

Det kan jo også være slik at klikkene registreres før provisjonen. Eller så er klikkene ugyldige av en eller annen grunn.
Svar med sitat
  #6 (permalink)  
Ulest 9th June 2008, 17:36
Standard  

Sindre sin avatar
Medlem

@ Kenneth: Nope, har ikke skrudd av funksjonen. Eneste stedene jeg får opp blankt eller veldedighet er på de tre nest siste artiklene i mars..

Sånn har det vært siden jeg postet dem (skrev et innlegg om det den gang) - så det får jeg leve med

@ Brukernavn: Jepps, det kan jo også hende. Men kan ikke huske at jeg har fått etterbetalt provisjon før. Men, det merker man kanskje ikke heller, hvis man ikke følger med

Sist endret av Sindre : 9th June 2008 kl 17:42.
Svar med sitat
  #7 (permalink)  
Ulest 9th June 2008, 18:10
Standard  

Tonny Kluften sin avatar
Administrator

Ble medlem: Mar 2007
Sted: Horten
Tonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud of

Ikke etterbetalt, men at provisjonen vises noen timer etter klikkene.
Svar med sitat
  #8 (permalink)  
Ulest 10th June 2008, 10:40
Standard  

Medlem

Ble medlem: Apr 2008
amaheath is on a distinguished road

Ja klikk til 0 cent pleier vel å være ugyldige, har noen sånne jeg også når samme IP er mange ganger innom på kort tid. Kanskje google tror det er noen som prøver å lure dem. ;-)
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Lignende tråder
Tråd Tråd startet av Forum Svar Siste innlegg
Nettside med bare klikk-ads? moneymaker Affiliate-programmer 17 23rd October 2008 12:49
360 klikk. 5 øre tjent. peterandrej Tradedoubler 25 20th June 2008 02:25
2,28 kr pr klikk Bjrl Affiliate-programmer 5 25th February 2008 19:35
80 kroner per klikk Ole Generell snakk og svada 10 6th February 2008 14:16
Klikk og penger Julian Adsense 16 11th November 2007 12:05

Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO

Webforumet.no utvikles av tonny.no | qts.no hjemmeside | Sponset av Mine matoppskrifter