|
|||||||
| Adsense Alt relatert til Google's Adsense program går her. |
|
| Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
||||
|
Flere som opplever at enkelte klikk gir nøyaktig 0,00 USD? Dette har skjedd flere ganger. Som oftest gjelder det bare 2-5 klikk daglig.
Noen som vet hva det skyldes? |
| Sponsede annonser |
|
||||
|
Ah, det har jeg ikke tenkt på. Visste ikke at klikk på veldedighetsannonsene "teltes". Men det forklarer vel saken. Noen artikler jeg skrev i slutten av mars har fremdeles veldedighetsannonser..
![]() |
|
||||
|
Det kan jo også være slik at klikkene registreres før provisjonen. Eller så er klikkene ugyldige av en eller annen grunn.
|
|
||||
|
@ Kenneth: Nope, har ikke skrudd av funksjonen. Eneste stedene jeg får opp blankt eller veldedighet er på de tre nest siste artiklene i mars..
Sånn har det vært siden jeg postet dem (skrev et innlegg om det den gang) - så det får jeg leve med ![]() @ Brukernavn: Jepps, det kan jo også hende. Men kan ikke huske at jeg har fått etterbetalt provisjon før. Men, det merker man kanskje ikke heller, hvis man ikke følger med ![]() Sist endret av Sindre : 9th June 2008 kl 17:42. |
|
||||
|
Ikke etterbetalt, men at provisjonen vises noen timer etter klikkene.
|
|
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Nettside med bare klikk-ads? | moneymaker | Affiliate-programmer | 17 | 23rd October 2008 12:49 |
| 360 klikk. 5 øre tjent. | peterandrej | Tradedoubler | 25 | 20th June 2008 02:25 |
| 2,28 kr pr klikk | Bjrl | Affiliate-programmer | 5 | 25th February 2008 19:35 |
| 80 kroner per klikk | Ole | Generell snakk og svada | 10 | 6th February 2008 14:16 |
| Klikk og penger | Julian | Adsense | 16 | 11th November 2007 12:05 |