Gå Tilbake   Webforumet.no > Søkemotorer > Google > Adsense
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Søk Dagens innlegg Marker forumene som lest

Adsense Alt relatert til Google's Adsense program går her.

Svar
Tilbakelenk Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
  #1 (permalink)  
Ulest 12th August 2008, 22:23
Standard   Adsense for search

zapotek sin avatar
Medlem

Ble medlem: Apr 2008
zapotek is a splendid one to beholdzapotek is a splendid one to beholdzapotek is a splendid one to beholdzapotek is a splendid one to beholdzapotek is a splendid one to beholdzapotek is a splendid one to beholdzapotek is a splendid one to behold

Kjapt spørsmål som jeg ikke finner svar på.

Når man setter opp en "Adsense for search" søkeboks på et nettsted greier jeg å finne ut at google logoen ikke kan fjernes. Det jeg ikke finner svar på er om teksten "tilpasset søk" er lov å fjerne/endre.

Noen som vet?
Svar med sitat
Sponsede annonser
  #2 (permalink)  
Ulest 13th August 2008, 00:38
Standard  

Mr Vest sin avatar
Sjefen over alle sjefer!

Ble medlem: Feb 2007
Mr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to beholdMr Vest is a splendid one to behold

Det har du nok ikke lov til. Adsense har klart og tydelig i sine retningslinjer at vi ikke har lov til og endre på kodene dem leveren what so ever liksom..
Svar med sitat
  #3 (permalink)  
Ulest 13th August 2008, 10:00
Standard  

zapotek sin avatar
Medlem

zapotek is a splendid one to beholdzapotek is a splendid one to beholdzapotek is a splendid one to beholdzapotek is a splendid one to beholdzapotek is a splendid one to beholdzapotek is a splendid one to beholdzapotek is a splendid one to behold

Hmmm takk, tror nok du har rett ja. Det var bare at jeg ville så gjerne at det ikke skulle være sånn
Svar med sitat
  #4 (permalink)  
Ulest 19th August 2008, 13:42
Standard  

zapotek sin avatar
Medlem

En annen ting jeg lurer på er hvordan Google ser på at man bruker denne søkeboksen aktivt selv (og selvsagt ikke trykker på de sponsede resultatene etter å ha utført søket).

Noen som vet?
Svar med sitat
  #5 (permalink)  
Ulest 19th August 2008, 13:45
Standard  

Tonny Kluften sin avatar
Administrator

Ble medlem: Mar 2007
Sted: Horten
Tonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud of

Du kan bruke søkeboksen selv siden du ikke får betalt før annonsene blir klikket på. Det samme gjelder link units, du kan klikke på de selv bare du ikke klikker på annonsene som kommer opp.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Lignende tråder
Tråd Tråd startet av Forum Svar Siste innlegg
Adsense for search Atlas Adsense 11 14th June 2009 01:14
hjelp med Coustum Search i WP Julian Wordpress 1 29th March 2009 00:34
Indeksering i Live Search Adrian Andre søkemotorer 3 4th February 2008 17:20
Glemmer man MSN search? Knut Andre søkemotorer 16 17th November 2007 20:50

Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO

Webforumet.no utvikles av tonny.no | qts.no hjemmeside | Sponset av Mine matoppskrifter