|
|||||||
| Adsense Alt relatert til Google's Adsense program går her. |
![]() |
|
|
Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
|||
|
Når man bruker Adsense får man jo avregning i dollars.
Så dollarkursen har en del å si hvis man bruker Adsense mye. Jeg følger med på dollarskursen omkring utbetalingstidspunktet. Det er faktisk litt spennende da det kan bety en del penger! ![]() Hva med dere? |
| Sponsede annonser |
|
|||
|
Jeg er inne på dn.no hverdag:-) ikke nødvendigvis pga adsense men kan tjene en god del penger på å sette in penger i dollar på noen dager
|
Er veldig liten risk for meg hvertfall jeg gjør det mere for å spare penger når jeg skal kjøpe noe eller noe sånt;-)
Går jo selvfølgelig an å gjøre dette til en "jobb" men når det dreier seg om 500 - 1000 kroner lønner det seg ikke
|
All min inntekt er i dollar. Så følger godt med. og prøver å overføre til norsk konto de dagene det er høy kurs. Håper den holder seg høy fremover.
|
Var oppe i 7.2 i går.. Håper den holder seg til helgen. satte igang en overførsel i går. men det tar 5 dager før det veksles til NOK
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvordan fører dere regnskap? (dere som gjør det selv) | nag | Økonomi, regnskap og administrasjon | 27 | 21st March 2010 11:27 |
| Hva tjener dere på blogger? | haugslett | Blogging | 1 | 22nd May 2008 23:07 |
| Hva er det første dere gjør når dere åpner en ny side? | thorin | Generell markedsføring | 8 | 8th May 2008 14:41 |
| Hva driver dere med? | Sindre | Generell snakk og svada | 37 | 17th January 2008 11:50 |
| Følger du med på TNS Gallup Ukesliste? | Stormen | Generell business | 11 | 22nd October 2007 08:46 |