|
|||||||
| Adsense Alt relatert til Google's Adsense program går her. |
![]() |
|
|
Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
| Sponsede annonser |
|
||||
|
Skrev en ny post på Videosiden.com i går, men av en eller annen grunn vises det bare tjenesteannonser? Så er det en 300x250 googlead også som ikke vises...
Ser ut som alt er greit på hovedsiden og andre poster, noen som har en ide om hva som er galt her? |
|
||||
|
Jeg får frem 1 annonse i 300x250-banneret i sidebaren din Travellingman, men også jeg får tjenesteannonser under innlegget ditt. Ellers funker annonsene bra på dine andre innlegg. Det er nok ikke noe galt her, men bare Google som ikke har noen relevante annonser og vise på innlegget.
|
|
||||
|
Har drevet den siste uken og bygget opp Videosiden.com fra grunnen igjen pga serverkrasjen med Solidhost.....
Men det ser ut som Google viser kun tjenesteannonser nå? Noen som gidder å svippe innom og sjekke litt? De første dagene viste adsense relevante annonser bare så det er sagt. Kan jeg gå ut fra att dette ordner seg når siden får "satt" seg igjen? |
|
||||
|
Tjenesteannonse når jeg var innom nå.
|
Update: La inn en nyskrevet post nå og da reagerte adsensen! Lady Gaga-Bad Romance | Videosiden.com
De fleste av de postene jeg har lagt inn siste uken er jo nypublisering av gamle poster, så det er vel det adsense stusser litt på ![]() Edit: Eh det var ikke så lenge det varte nei...nå er det fremdeles same same... Sist endret av Travellingman : 18th November 2009 kl 16:00. |
|
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| AdSense viser bare offentlige tjenesteannonser | Andreas | Adsense | 7 | 10th August 2008 18:11 |
| Plugin som viser feed? | Sindre | Innholds-kontroll | 4 | 1st April 2008 08:20 |
| Offentlige tjenesteannonser | Sindre | Adsense | 2 | 27th March 2008 17:12 |
| Søkemotor som viser forbindelse | MrOlsen | Andre søkemotorer | 0 | 24th January 2008 08:16 |
| bokstavene æ, ø, å viser ikke i WP | Danyar | Webutvikling | 2 | 30th December 2007 15:33 |