Gå Tilbake   Webforumet.no > Søkemotorer > Google > Adsense
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Søk Dagens innlegg Marker forumene som lest

Adsense Alt relatert til Google's Adsense program går her.

Svar
Tilbakelenk Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
  #1 (permalink)  
Ulest 29th July 2007, 15:11
Standard   AdSense-nettverk

Medlem

Ble medlem: Mar 2007
Andreas is on a distinguished road

Hei, igjen! Nå lurte jeg på om det er mulig for meg å lage et nettverk av adsense kontoer eller i alle fall to stykker hvor den ene er vervet av den andre. Da vil jeg jo tjene penger på den som vervet den ene hvis den som ble vervet tjener noe.. Hva om jeg har to sider og en konto for hver av dem?

Eventuellt kanskje jeg må sette den ene kontoen min på faren min?
Svar med sitat
Sponsede annonser
  #2 (permalink)  
Ulest 29th July 2007, 15:25
Standard  

Ståle sin avatar
Medlem

Ble medlem: Jan 2007
Ståle is a name known to allStåle is a name known to allStåle is a name known to allStåle is a name known to allStåle is a name known to allStåle is a name known to all

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Andreas Vis innlegg
Hei, igjen! Nå lurte jeg på om det er mulig for meg å lage et nettverk av adsense kontoer eller i alle fall to stykker hvor den ene er vervet av den andre. Da vil jeg jo tjene penger på den som vervet den ene hvis den som ble vervet tjener noe.. Hva om jeg har to sider og en konto for hver av dem?

Eventuellt kanskje jeg må sette den ene kontoen min på faren min?
Det er ingen lett vei til rikdom, og prøve å lure Google er ikke et spessielt smart sjakktrekk.

Det er selvsagt mulig, men da må den andre kontoen stå en en annen person, men det anbefales ikke.
Svar med sitat
  #3 (permalink)  
Ulest 29th July 2007, 16:28
Standard  

webmoney sin avatar
Søkemotoroptimist

Ble medlem: Jan 2007
Sted: Sandefjord
webmoney is a name known to allwebmoney is a name known to allwebmoney is a name known to allwebmoney is a name known to allwebmoney is a name known to allwebmoney is a name known to all
Send en melding på ICQ til webmoney Send en melding på AIM til webmoney Send en melding på MSN til webmoney Send en melding på Yahoo til webmoney Send en melding via Skype™ til webmoney

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Ståle Vis innlegg
Det er ingen lett vei til rikdom, og prøve å lure Google er ikke et spessielt smart sjakktrekk.

Det er selvsagt mulig, men da må den andre kontoen stå en en annen person, men det anbefales ikke.
Skal vi se:

1) Oppside: Du kan tjene $5-$250,00 på dette stuntet.
2) Nedside: Både du og faren(?) din kan bli bannet for all evighet for å gjøre dette.

Dette er i strid med Googles TOS. Mitt råd er å se langsiktig på samarbeidet med Google. Ikke la deg blende av $250. I et evighetsperspektiv er dette stusselig lite. Kanskje du tjener $500 i uka etter ei stund?

At du vurderer dette forteller jo en del om deg selv som person: Du har blitt enig med et firma om å holde deg til et sett med regler (Googles TOS). Og rett etterpå sitter du og lurer på om du skal misligholde denne avtalen. Og nei: Det har ingenting med at du lurer et søkkrikt firma. Du er slemmingen uansett. Ville du ha stjålet 1000 kroner hjemme hos meg hvis det ble var null sjanse for å bli oppdaget? Selvfølgelig.

Sist endret av webmoney : 29th July 2007 kl 16:35.
Svar med sitat
  #4 (permalink)  
Ulest 3rd August 2007, 00:54
Standard  

Tonny Kluften sin avatar
Administrator

Ble medlem: Mar 2007
Sted: Horten
Tonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud of

Og det aller beste med å holde seg til TOS for din del er at du slipper stresset med å bekymre deg hver dag om ditt fremtidige levebrød er borte.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Lignende tråder
Tråd Tråd startet av Forum Svar Siste innlegg
Googles nye Affiliate nettverk... noe stas? Pejyuu Affiliate-programmer 8 15th November 2010 21:30
Forum hosting nettverk selges. clinton4 Nettsider 21 26th September 2010 20:40
BLI med å bygg affiliate nettverk. Jashop Affiliate-programmer 15 16th December 2008 12:13
NorskePlugins nettverk! picxx Generell markedsføring 0 16th June 2008 13:24
Norges største nettverk -- nisje! picxx Generell snakk og svada 45 12th April 2008 17:56

Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO

Webforumet.no utvikles av tonny.no | qts.no hjemmeside | Sponset av Mine matoppskrifter