|
|||||||
| Adsense Alt relatert til Google's Adsense program går her. |
|
|
|
Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
|||
|
Sitat:
|
|
||||
|
Er det ikke litt rart at man skal få hele kontoen deaktivert kun fordi man ikke har lagt til PP? Det burde da iallefall komme en advarsel eller to først?
Det er nettopp dette som er dumt med Google. De er så store, så det er vanskelig å få personlig service. Som regel så får du ferdigskrevet svar tilbake. Og med henvendelser hit og dit.
|||
|
Sitat:
Når jeg søker gjennom e-posten min finner jeg ikke ett ord om privacy policy. Det er selvfølgelig min feil at jeg ikke har lest reglene godt nok, men å hevde at jeg ikke har lest e-postene mine blir feil. |
|
||||
|
Du sier noe let100. Jeg vet ikke når du fikk din Adsense-konto, men jeg sitter nå her og leser epost jeg fikk fra Google i Mars, 2009 om at Privacy Policy skulle vært oppdatert med ny informasjon. Emnefeltet på denne epost var "Introducing interest-based advertising - action required for your AdSense account."
Så ja, om du fikk kontoen din etter Mars kan jeg jo ikke annet enn å beklage at jeg påstår at du ikke leser epost, og heller skulle skrevet at du ikke leser regler godt nok. - Beklager. ![]() |
|
|||
|
Sitat:
Jeg liker ikke at folk påstar ting uten å vite om det virkelig er slik, men jeg godtar unnskyldningen din. |
|
|||
|
Joda, det er sikkert en god nok grunn, men synes alikavel at jeg burde få en advarsel på forhånd om at jeg burde ha dette.
Dessvere så er Google sin kundesupport svært dårlig. Jeg har nå fått et automatisk fra Google Adsense teamet, og jeg er ikke akkurat imponert over kundeservicen: Sitat:
|
|
||||
|
Jeg synes du burde ta deg bryet med å sende inn et "elektronisk klageskjema" slik at du i alle fall får vite hvorfor kontoen ble stengt. En adsense-konto er viktig, og dersom du ikke har gjort noe galt, eller mener deg urettmessig utestengt, er jo et slikt klageskjema den eneste muligheten du har til evt. å få åpnet kontoen.
|
|
|||
|
Sitat:
|
|
|||
|
Jeg er ikke akkurat happy med kundeservicen til Adsense. Det er rett og slett umulig å få personlig service, for meg virker det som om at man må være spesiell for å få kundeservice hos Google. Tydeligvis anser ikke Google meg som spesiell, siden jeg får bare automatiske e-poster som ikke er til noen hjelp for meg.
Nå har jeg ikke noen reklame på bloggen min, og lar det forbli slik en god stund framover. Jeg tviler sterkt på at jeg får tilbake kontoen min, da jeg får bare automatiske e-poster som svar. Hvis jeg skal ha noe reklame i fremtiden må jeg sikkert satse på Tradedoubler eller Euroads. Konklusjon: Les reglene godt før du godtar vilkårene til Adsense(noe jeg ikke gjorde) |
|
||||
|
Hvis du har 20 millioner sidevisninger vil du få personlig service fra Google. Da går du "Premium", før det er man bare et nummer i rekka.
|
|
|||
|
Bare så det er sagt angående det med privacy policy: Selv om du ikke har sett mailen med beskjed om å legge til PP, så står det ganske ofte som en beskjed når man logger inn på kontoen sin.
Det står rett ved siden av beløpet man har tjent, midt på skjermen (Teksten rullerer riktignok mellom forskjellige andre meldinger her). |
|
||||
|
Og har du ennå ikke fått ut fingeren: Adsense privacy policy – viktig | Webforumet.no Blogg
|
|
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Sider pr Adsense-konto? | Newyork | Adsense | 5 | 31st July 2009 07:41 |
| Få Seomoz pro konto til kun 1USD | sKrud | Søkemotoroptimalisering (SEO) | 1 | 9th February 2009 08:11 |
| Adsense konto deaktivert! Hva nå?` | sKrud | Adsense | 22 | 23rd June 2008 21:57 |
| Paypal sin norske konto... | Mr Vest | Generell snakk og svada | 4 | 3rd December 2007 10:01 |