Gå Tilbake   Webforumet.no > Søkemotorer > Google > Adsense
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Søk Dagens innlegg Marker forumene som lest

Adsense Alt relatert til Google's Adsense program går her.

Svar
Tilbakelenk Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
  #31 (permalink)  
Ulest 29th September 2009, 10:24
Standard  

Tonny Kluften sin avatar
Administrator

Ble medlem: Mar 2007
Sted: Horten
Tonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud of

Skulle tro at det holder å lenke ja. Da kan man skrive i PP på siden man lenker til: "Siden du kom fra er en del av picxxnett og følgende Privacy Policy gjelder:"
Svar med sitat
  #32 (permalink)  
Ulest 29th September 2009, 10:35
Standard  

zapotek sin avatar
Medlem

Ble medlem: Apr 2008
zapotek is a splendid one to beholdzapotek is a splendid one to beholdzapotek is a splendid one to beholdzapotek is a splendid one to beholdzapotek is a splendid one to beholdzapotek is a splendid one to beholdzapotek is a splendid one to behold

Det er mange som ikke har PP enda. Folk jeg VET tjener store penger på Adsense her i Norge. Litt av et sjansespill.
Svar med sitat
  #33 (permalink)  
Ulest 29th September 2009, 10:50
Standard  

Medlem

Ble medlem: Aug 2009
let100 is on a distinguished road

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Tonny Vis innlegg
Og har du ennå ikke fått ut fingeren: Adsense privacy policy – viktig | Webforumet.no Blogg
Nei, det har jeg ikke. Grunnen til det er at jeg vet ikke hvordan jeg oppretter en "ny" side på bloggen min. Måten jeg kunne løst det på var at jeg hadde laget en side som het for eksempel news.isay.no/privacypolicy eller noe i den duren. Dette tror jeg ikke er mulig på bloggen min, men jeg skal snakke med Administrator på siden, og få ordna det.

Takk for at du minner meg på det, skal prøve å få gjort det i løpet av dagen.
Svar med sitat
  #34 (permalink)  
Ulest 29th September 2009, 10:54
Standard  

Tonny Kluften sin avatar
Administrator

Tonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud of

Skal du ha det på bloggen din så kan du lage en ny post med Adsense privacy policy tekst. Lagre posten som ikke synlig eller lignende og sett inn en hard link til posten et eller annet sted på siden din, i sidebar, footer eller lign.
Svar med sitat
  #35 (permalink)  
Ulest 29th September 2009, 11:07
Standard  

Medlem

Ble medlem: Aug 2009
let100 is on a distinguished road

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Tonny Vis innlegg
Skal du ha det på bloggen din så kan du lage en ny post med Adsense privacy policy tekst. Lagre posten som ikke synlig eller lignende og sett inn en hard link til posten et eller annet sted på siden din, i sidebar, footer eller lign.
Dette skal jeg gjøre nå, ryktepoeng gitt for hjelpen

Men en ting jeg lurer på, hva er en hard link? (Ja, jeg er nybegynner)
Svar med sitat
  #36 (permalink)  
Ulest 29th September 2009, 11:46
Standard  

Tonny Kluften sin avatar
Administrator

Du kan også linke til den siden fra blogroll el. lign.

En hardlink er en link som ikke er generert dynamisk/automatisk, men som er kodet og manuelt satt inn på en side.
Svar med sitat
  #37 (permalink)  
Ulest 29th September 2009, 12:23
Standard  

olafmoriarty sin avatar
Feed: Faktura
Medlem

Ble medlem: Jun 2009
Sted: Ski
olafmoriarty is a splendid one to beholdolafmoriarty is a splendid one to beholdolafmoriarty is a splendid one to beholdolafmoriarty is a splendid one to beholdolafmoriarty is a splendid one to beholdolafmoriarty is a splendid one to beholdolafmoriarty is a splendid one to behold

EDIT -- forlot PC-en i førti minutter, og glemte helt når jeg kom tilbake at jeg kanskje burde trykke «oppdater» før jeg svarte for å sjekke om dette allerede var besvart. Oops!

Hard link = (etter det jeg har skjønt) link som ikke er dynamisk og derfor ikke forandrer seg i tide og utide. Mer spesifikt kan dette være en vanlig link du legger rett inn i templaten i stedet for å la Wordpress gjøre dette for deg.

Sist endret av olafmoriarty : 29th September 2009 kl 12:25.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Lignende tråder
Tråd Tråd startet av Forum Svar Siste innlegg
Sider pr Adsense-konto? Newyork Adsense 5 31st July 2009 07:41
Få Seomoz pro konto til kun 1USD sKrud Søkemotoroptimalisering (SEO) 1 9th February 2009 08:11
Adsense konto deaktivert! Hva nå?` sKrud Adsense 22 23rd June 2008 21:57
Paypal sin norske konto... Mr Vest Generell snakk og svada 4 3rd December 2007 10:01

Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO

Webforumet.no utvikles av tonny.no | qts.no hjemmeside | Sponset av Mine matoppskrifter