|
|||||||
| Adsense Alt relatert til Google's Adsense program går her. |
|
| Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
||||
|
Skulle tro at det holder å lenke ja. Da kan man skrive i PP på siden man lenker til: "Siden du kom fra er en del av picxxnett og følgende Privacy Policy gjelder:"
|
|
|||
|
Sitat:
Takk for at du minner meg på det, skal prøve å få gjort det i løpet av dagen. |
|
||||
|
Skal du ha det på bloggen din så kan du lage en ny post med Adsense privacy policy tekst. Lagre posten som ikke synlig eller lignende og sett inn en hard link til posten et eller annet sted på siden din, i sidebar, footer eller lign.
|
|
|||
|
Sitat:
![]() Men en ting jeg lurer på, hva er en hard link? (Ja, jeg er nybegynner) |
|
||||
|
Du kan også linke til den siden fra blogroll el. lign.
En hardlink er en link som ikke er generert dynamisk/automatisk, men som er kodet og manuelt satt inn på en side. |
|
||||
|
EDIT -- forlot PC-en i førti minutter, og glemte helt når jeg kom tilbake at jeg kanskje burde trykke «oppdater» før jeg svarte for å sjekke om dette allerede var besvart. Oops!
Hard link = (etter det jeg har skjønt) link som ikke er dynamisk og derfor ikke forandrer seg i tide og utide. Mer spesifikt kan dette være en vanlig link du legger rett inn i templaten i stedet for å la Wordpress gjøre dette for deg. Sist endret av olafmoriarty : 29th September 2009 kl 12:25. |
|
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Sider pr Adsense-konto? | Newyork | Adsense | 5 | 31st July 2009 07:41 |
| Få Seomoz pro konto til kun 1USD | sKrud | Søkemotoroptimalisering (SEO) | 1 | 9th February 2009 08:11 |
| Adsense konto deaktivert! Hva nå?` | sKrud | Adsense | 22 | 23rd June 2008 21:57 |
| Paypal sin norske konto... | Mr Vest | Generell snakk og svada | 4 | 3rd December 2007 10:01 |