|
|||||||
| Adsense Alt relatert til Google's Adsense program går her. |
![]() |
|
|
Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
||||
|
The Adsense Check for $132,994.97 - ShoeMoney®
Dette er ikke annet enn helt sykt. Legg spesielt merke til hele rapporten nederst, hvor han tjener i snitt $4,4k dagen. |
| Sponsede annonser |
|
||||
|
Utrolig er vel det rette ordet. Gir ordet ringetoner virkelig generelt så høy CPC via AdSence? CPC for ord er vel samme for alle som benytter seg av AdSence, eller kan CPC være forskjellig, avhengig av hvor populær side man har?
|
Akkurat når det gjelder den der sia hos Jeremy har jeg en aldri så liten hemmelighet jeg verker med å fortelle. Men - kan ikke si noe før han gir meg klarsignal til det
![]()
|
Sitat:
![]()
||||
|
Shoemoney.com
Jeg skal fortelle hva det er når tiden er inne..
|
må ikke si sånn blir spent :P
|
Basicus - det var noe av det dummeste innlegget jeg noensinne har sett på et forum hvor man skal dele av sine erfaringer!
For enten så forteller du det du har på hjertet - eller så holder man rett og slett munn! Har man sagt A får man si B....... Ble litt overrasket over et slikt innlegg av deg som har hatt så mange andre gode innlegg!
|
Beklager at jeg irriterte deg en smule der Msites.
Det er ikke ofte jeg skriver noe slikt, men jeg kunne ikke dy meg.. Har man noe stort å fortelle - burde man selvsagt gjøre det med en gang. Skulle også gjerne ha gjort det uten videre hemmelligholdelse. Jeg kan fortelle litt - sånn bare for ikke å irritere enda mer: Jeg har et lite eksperiment gående sammen med Jeremy på akkurat den siden hos Jeremy som tråden startet med. Og det gjelder selvsagt SEO'ing. Videre detaljer kommer når jeg har avklart med han hvorvidt jeg får lov til å fortelle om det i detalj.
|
Jeg støtter den
![]()
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Ny linkbytte-side, sjekk ut | reminik | Lenke-strategi | 2 | 22nd February 2009 07:47 |
| Penger direkte på konto eller sjekk? Amazon m.fler. | KreativeKroner | Affiliate-programmer | 10 | 6th November 2008 15:57 |
| Sjekk hva alle andre søker på | neXon | 0 | 10th August 2008 23:20 | |
| Adsense sjekk | Bjørn | Adsense | 20 | 13th June 2008 19:14 |
| Sjekk | Sindre | Generell business | 8 | 1st April 2008 20:12 |