Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Shoemoney sin $133k sjekk.

Bjørn

Domenespekulant
Utrolig er vel det rette ordet. Gir ordet ringetoner virkelig generelt så høy CPC via AdSence? CPC for ord er vel samme for alle som benytter seg av AdSence, eller kan CPC være forskjellig, avhengig av hvor populær side man har?
 

Ståle

Medlem
Kan jo hende han hadde noen CPM annonser kjørende.

Har ikke testet ringetone markedet, men vet det er ganske hard konkurranse, da alle skulle holde på med ringetoner etter sjekken til shoe.

Kan jo hende det fører til en høy CPC.
 

Ståle

Medlem
Akkurat når det gjelder den der sia hos Jeremy har jeg en aldri så liten hemmelighet jeg verker med å fortelle. Men - kan ikke si noe før han gir meg klarsignal til det ;)

Jasså? Tenker du på shoemoney, eller nextpimp? Nå er jeg spent. :D
 

Msites Ltd

Livsnyter
Basicus - det var noe av det dummeste innlegget jeg noensinne har sett på et forum hvor man skal dele av sine erfaringer!

For enten så forteller du det du har på hjertet - eller så holder man rett og slett munn!

Har man sagt A får man si B.......

Ble litt overrasket over et slikt innlegg av deg som har hatt så mange andre gode innlegg!
 

basicus

SEO Eggspert
Beklager at jeg irriterte deg en smule der Msites.

Det er ikke ofte jeg skriver noe slikt, men jeg kunne ikke dy meg.. Har man noe stort å fortelle - burde man selvsagt gjøre det med en gang. Skulle også gjerne ha gjort det uten videre hemmelligholdelse.

Jeg kan fortelle litt - sånn bare for ikke å irritere enda mer:

Jeg har et lite eksperiment gående sammen med Jeremy på akkurat den siden hos Jeremy som tråden startet med. Og det gjelder selvsagt SEO'ing. Videre detaljer kommer når jeg har avklart med han hvorvidt jeg får lov til å fortelle om det i detalj.
 
Topp