Gå Tilbake   Webforumet.no > Søkemotorer > Google > Adwords
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Søk Dagens innlegg Marker forumene som lest

Adwords Diskusjon om PPC (Pay-Per-Click) programmet Adwords går her.

Svar

Tilbakelenk Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
  #1 (permalink)  
Gammel 5th September 2009, 18:55
Standard   Eksperter på optimalisering av AdWords annonser?

clinton4 sin avatar
Medlem

Ble medlem: Jan 2007
clinton4 has a spectacular aura aboutclinton4 has a spectacular aura aboutclinton4 has a spectacular aura about

Hei,

Prøver å få en oversikt over selskaper som tilbyr optimalisering av AdWords annonser. Er det noe som kjenner til noen og som kanskje også har erfaring med dem?
Svar med sitat
Sponsede annonser
  #2 (permalink)  
Gammel 6th September 2009, 03:34
Standard  

Daniel sin avatar
q(O_o)p

Ble medlem: Sep 2007
Daniel will become famous soon enough

Send meg en PM kan jeg se på det jeg.
Svar med sitat
  #3 (permalink)  
Gammel 6th September 2009, 08:03
Standard  

picxx sin avatar
Medlem

Sted: Asia
picxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant futurepicxx has a brilliant future
Send en melding på ICQ til picxx Send en melding på MSN til picxx

Erfaringsmessig tar disse "spesialistene" seg skyhøyt betalt og leverer produkt som er under par (=dårligere enn om du f.eks. stiller samme spørsmål her på WF).
Jeg gidder ikke peke til noen, men kan nevne at siste "spesialist" tilbydde en kunde av meg plassering av adsense, implentering av analytics og annonsering via adwords, for den nette sum av 55.000NOK / mnd. Og dette var ett tilbud fra ett firma som er godt ansett i norge (dog ikke av meg lengre).
  #4 (permalink)  
Gammel 6th September 2009, 16:33
Standard  

Medlem

Ble medlem: Feb 2009
testdriver is a jewel in the roughtestdriver is a jewel in the roughtestdriver is a jewel in the rough

http://www.google.no/search?hl=nn&rlz=1C1GGLS_noNO318NO319&q=site:no+"a dwords+qualified"&btnG=Søk&meta=

Tror du finner en del her.
Svar med sitat
  #5 (permalink)  
Gammel 6th September 2009, 17:23
Standard  

clinton4 sin avatar
Medlem

clinton4 has a spectacular aura aboutclinton4 has a spectacular aura aboutclinton4 has a spectacular aura about

Sitat:
Opprinnelig skrevet av testdriver Vis innlegg
http://www.google.no/search?hl=nn&rlz=1C1GGLS_noNO318NO319&q=site:no+"a dwords+qualified"&btnG=Søk&meta=

Tror du finner en del her.
Joda, jeg har Googlet/Binget/Yahooet og funnet mange. Men jeg var mere interessert i hva dere kjenner til.
Svar med sitat
  #6 (permalink)  
Gammel 6th September 2009, 17:32
Standard  

Medlem

Ble medlem: Feb 2009
testdriver is a jewel in the roughtestdriver is a jewel in the roughtestdriver is a jewel in the rough

Ok. Tenker du på firmaer i Norge eller også over dammen?

Om internasjonale også er interessant, så har Redfly Marketing på Search Engine Marketing - Redfly Online Marketing, Dublin, Ireland utrolig god peiling. Har ikke benyttet dem selv, men har bare lest gode omtaler. De har forøvrig en del artikler som er verdt å lese om Adwords.
Svar med sitat
  #7 (permalink)  
Gammel 6th September 2009, 18:38
Standard  

clinton4 sin avatar
Medlem

Jeg tenker hovedsakelig på norske, men dersom den aktuelle tilbyderen har gode kunnskaper om norsk språk og søke trender, er det ikke usannsynlig å bruke dem.
Svar med sitat
Svar
Del

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Lignende tråder
Tråd Tråd startet av Forum Svar Siste innlegg
Gir bort Adwords-kupong, verdi 300kr. (Kun for nye Adwords-medlemmer) Mr Vest Adwords 4 26th March 2009 16:38
Pris på optimalisering Nivo Søkemotoroptimalisering (SEO) 10 1st July 2008 23:38
Optimalisering av min side Ctech Søkemotoroptimalisering (SEO) 13 27th June 2008 09:06
Tips: Test dine annonser i Adwords Kenneth Dreyer Adwords 0 13th June 2007 14:03
Optimalisering av PHP - måling Kenneth Dreyer Webutvikling 3 26th April 2007 03:04