Kjapp og trygg hosting for Wordpress

gledelig CJ.com nyhet.

i-net

Medlem
Ville bare si at det er en gledelig nyhet at cj.com endelig tilbyr betaling til Norge med bankoverføring og ikke lenger KUN med dyre sjekker... :)
 

picxx

Well-Known Member
Er jo ingen nordmenn som selger e-boka si. De gir den heller ut gratis i forbindelse med et nyhetsbrev...
 

kongen

kongemedlem
Er jo ingen nordmenn som selger e-boka si. De gir den heller ut gratis i forbindelse med et nyhetsbrev...

CJ = Commission Junction (ikke Clickbank)

Det finnes jo noen norske som selger e-bøker:

fitnesscoachen.no/produkter/
kriweb.no/2010/11/17/bestillingsskjema/
bootybuilding.com/dietter/
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
CJ = Commission Junction (ikke Clickbank)

Jah.. litt på villspor der gitt :eek:

Var det ikke en CJ rep her inne en tid tilbake og skrøt av at de skulle satse sterkere i norge da?
 
Nå sporer jeg nok veldig av, men har store problemer med å få tilgang til CJ-kontoen min ettersom jeg ikke har tilgang til min gamle e-post, har ringt dem flere ganger og vært i kontakt med kontoret i Sverige, men de er elendige på service. Og har ikke lyst å minste pengene mine og opprette en ny konto, har vært i kontakt med dem flere ganger siden sommeren, og får ikke noe svar på mail lengre. De prøve å sende men et nytt passord til ny mail, men den kom aldri frem og ser ut til at de har gitt opp de svarer heller ikke lengre på mail.. Noen gode ideer?
 
Topp