Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Anbefalte affiliatenettverk?

appelsin

Medlem
Jeg er medlem av følgende nettverk:

-Tradedoubler
-Euroads
-Adservice Media
-Guava Media
-Zanox
-CJ.com
-Buy.at

Er det noen flere nettverk jeg bør være medlem av?
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Spørs jo hva du driver med, men Mikkelsen, Orville, IQMedier og slikt noe kan jo være interessant...
 
Jeg er medlem av følgende nettverk:

-Tradedoubler
-Euroads
-Adservice Media
-Guava Media
-Zanox
-CJ.com
-Buy.at

Er det noen flere nettverk jeg bør være medlem av?

Vi i TradeTracker vil jo gjerne foreslå oss selv. :) Vi begynner nå å få mange spennende kampanjer, og flere kommer løpende. Du kan se kampanjene som er live her: Kampanjer -TradeTracker

Har du spørmål eller kommentarer er det bare å ta kontakt på slongva@tradetracker.com.
 

appelsin

Medlem
Takk for alle tips.

Jeg savner å kunne se hvilke kampanjer de ulike annonsenettverkene har før jeg bruker masse tid på å fylle inn kontonummer og IBAN/SWIFT/BIC for et annonsenettverk jeg kanskje ikke kommer til å satse på.

Tips til alle affiliatenettverk som søker nye publishere...
 
Du trenger ikke å fylle inn kontonummer og IBAN/SWIFT/BIC når du registrerer deg hos oss. Denne informasjonen må du legge inn før det utbetales provisjon. Kampanjene kan du som sagt se i oversikten på nettstedet, men for å se provisjoner og vilkår må du være innlogget.

Hvis du ønsker å registrere deg så kan du gjøre det her.
 

Frode

Medlem
Jeg savner å kunne se hvilke kampanjer de ulike annonsenettverkene har før jeg bruker masse tid på å fylle inn kontonummer og IBAN/SWIFT/BIC for et annonsenettverk jeg kanskje ikke kommer til å satse på.

Tips til alle affiliatenettverk som søker nye publishere...


Veldig enig, plusspoeng til Tradetracker.
 
Topp