Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Slutt på kredittkort affiliate

kongen

kongemedlem
Nå går det mot slutten på kredittkort innen affiliatebransjen, fordi...

...utviklingen går videre og det neste er en chip inne i mobilen slik at et kredittkort i form av plastikk blir overflødig.

Apple slipper muligens den første mobilen med slik chip om noen få dager, og de har inngått samarbeid med Visa, Mastercard og American Express.

- Nye iPhone kommer om ni dager, og blir en lommebok - Apple - Digital - E24
Apple Said to Team With Visa, MasterCard on IPhone Wallet - Bloomberg

Kredittkort i affiliatebransjen er død innen utgangen av 2016.
 

kongen

kongemedlem
De som skal ha kreditt må jo søke kredittinstitusjonene om det uansett. Det er jo ikke plasten man søker om, det er pengene man bruker ved hjelp av plasten. Nå skal man bruke de samme pengene ved hjelp av mobilen.

Penger er verdens sterkeste kraft etter kjærlighet, hvorfor tror du at pengemakten vil gi slipp på alle inntektene?

Men du kommer til å søke kreditt i Google Bank, Apple Bank etc

Global banking to be joined by 'Google Bank' and 'Apple Bank' ? RT Business
 

Tulla

Medlem
NEINEINEI, jeg vil ikke! Hva skjer hvis den mobilen blir stjålet? ... og hva skal jeg ha i lommeboka? Ikke søren om jeg skal søke google om lån asså, jeg mener, de vet jo alt annet om meg allerede, skal jeg lizzom stole på dem for pengene mine også. Jeg ikke stoler på Facebook, google osv lenger enn jeg kan kaste dem bah!!
 
Sist redigert:

Tony J

Alle skal få
I fremtiden vil et fingertrykk være nok for betaling og alt som følger med :) Jeg er helt overbevist
 

looper

Medlem
Dette er jo egentlig ikke så dårlig nytt. Dette vil jo få bankene til lage ennå raskere løsninger for kredittkort og kanskje forbrukslån. Tror affiliates vil bestå i en og annen form. Så er det nå forsatt slik at det vil ta veldig lang tid før faktisk et kredittkort i telefonen er like anvennlig som et kredittkort i plast er i dag.

Den tid, den sorg :)
 
Jeg tror dette bare øker konkurransen.
Dessuten vil ikke kredittkort forsvinne bare fordi apple tilbyr betaling via mobilen, tør du å satse på at mobilen din ALLTID har strøm? Jeg har oftere trøbbel med mobilen enn bankkortet. Hva gjør du om kona trenger "kortet"?
Pluss at det vil fort ta mange år før alle brukersteder støtter dette samt tilliten i befolkningen er stor nok.

Og hvordan tenker du at apple, google, paypal, mcash osv skal markedsføre seg for å vinne kunder? De vil jo alle tilby lignende produkter, og med androids åpne platform vil vi se mer og mer betaling/bank apper med støtte for live betaling.
 

kongen

kongemedlem
I fremtiden vil et fingertrykk være nok for betaling og alt som følger med :) Jeg er helt overbevist

Kjipt å bli ranet da. Da kutter de av deg fingertuppene :eek:

Her er løsningen som ikke gjør oss fingerløse:

...måleren analyserer ikke fingeravtrykket, men bruker infrarød stråling for å identifisere sammensetningen av blodårer hver av oss har i fingrene, en sammensetning som er unik fra person til person... Avkuttede fingre vil ikke virke - noe som kan komme som en skuffelse for tyver. Barclays understreker nemlig at fingeren må være knyttet til en levende kropp for å virke.

Denne logger deg på nettbanken ved å måle blodårene dine - Digital - E24
 
Topp