Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tjen 101,50 per solgte bok

hansson

Langveisfarende
Ja jeg tenkte på å legge ut et utdrag, men antok at det holdt med den presentansjonen som ligger på Frilans!|En komplett håndbok for frilansere (og for deg som vil bli det) nå. Boka er meget koplett. Ble antatt av tre forlag men jeg valgte å gi den ut selv for å kunne markedsføre den på nettet slik jeg selv ville (forlagene ville ikke bidra med noe til verken hjemmesider eller markedsføring i denne kanalen - utrolig nok).

Legger ved noen utdrag her.
 

Vedlegg

  • utdrag1.jpg
    utdrag1.jpg
    19,8 KB · Sett: 15
  • utdrag2.jpg
    utdrag2.jpg
    19,9 KB · Sett: 7
  • utdrag3.jpg
    utdrag3.jpg
    5,1 KB · Sett: 3
  • utdrag4.jpg
    utdrag4.jpg
    19,8 KB · Sett: 7

hansson

Langveisfarende
Utdrag i større format:

utdrag1.gif

utdrag2.gif

utdrag3.gif

utdrag4.gif
 

kongen

kongemedlem
Hvilket Cover software har du brukt til å lage cover'et til boka? (pourquoi.no/frilansboka)
Eller har du brukt bilde og Photoshop ol?
 

peterandrej

pensjonert moderator
Det som er avgjørende for min del når det kommer til om jeg skal kjøpe denne eller ikke, er at den må være i pocket - altså ikke hardback. Grunnen er så enkel som at jeg leser alle bøker i senga, og har du prøvd å lese hardbacks i senga så vet du hvor greit det er med pocket (som man kan bøye).

Så... kommer denne i pocket?
 

hansson

Langveisfarende
Helt enig med deg Peter, softcover er best. Og derfor er boka selvfølgelig i pocket, sjekk bildene av den på frilansboka.no (240 grams papir er sånn passe mykt). Det ekstra fine for alle oss bøye-bøker-friker er at den er limt med polyuretanlim, som du kan bøye herfra til Harare uten at det knekker. Sidene rivner før limet gir etter.

Burde egentlig hatt boka med i en sånn IKEA-test der de prøvesitter den 290 000 ganger...
 

kongen

kongemedlem
Coveret er laget med et foto + Illustrator til teksten og boksene, trykket på 240 grams kartong med matt film/laminat. Ser meget bra ut :)

Jeg tenkte på det digitale coveret på nettsiden. Hvilken programvare er brukt til å lage det?
 
Topp