|
|||||||
| Affiliate-programmer Diskuter norske og utenlandske affiliateprogrammer her. Du kan tjene gode penger på å være affiliate for webannonsører. Hvem selger, hvordan tjene penger, gode avtaler, strategi, PPC osv. Alt kan diskuteres her. Ris og ros til de forskjellige affiliateprogrammene. Har du egne strategier du vil dele eller er du nysgjerrig på andres strategier? Post her. |
![]() |
|
|
Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
| Sponsede annonser |
|
||||
|
Vi benytter flere forskjellige nettverk nå i en testperiode.
Det jeg ønsker her, er ikke nødvendigvis at dere skal kaste dere over våre kampanjer - derimot håper jeg på å få i gang en dialog om hva dere kunne ønske dere innenfor nettopp denne nisjen. Og hvordan dere opplever det per i dag.. ![]() |
|
|||
|
Hvis jeg skulle promotere for noe reiser så måtte jeg få en søk-etter-reise-boks for å plassere på mitt nettsted, for så å drive trafikk til mitt nettsted hvor folk kunne søke etter f.eks. sydenreiser/restplasser etc. Slik kunne jeg "brande" mitt domene. Søkeboksen måtte selvfølgelig være uten merkelapp (startour/apollo etc).
Ellers så må displayannonser kunne pekes til produktene. F.eks. når folk klikker på en annonse om sydenreiser så får de presentert sydenreiser. Når de klikker på en annonse om byreiser så får de presentert byreiser. Klikker de på annonse om tilbud på reise til Hellas så får de presentert reiser til Hellas. Jeg blir oppgitt hver gang jeg ser en annonse/tilbud for et produkt, klikker på annonsen og havner på forsiden til nettbutikken og må lete frem til tilbudsproduktet selv. |
|
||||
|
Super tilbakemelding fra Kongen..! Takk takk
![]() Og ja Picxx, jeg var litt forskjellig i Adservice tidligere.. Det er absolutt ingen hemmelighet. Men nå gjør jeg noe annet, og har dermed noen ganske andre interesser. ![]() Fordi vi er veldig aktive online, ser jeg en stor verdi i å kunne ta dere med i dialogen rundt affiliatekampanjene våre - på samme måte som vi løpende er i dialog med de større mediene for å kunne gjøre tingene best mulig. Nå har vi jo nettverk som burde kunne ta denne dialogen, men jeg liker tanken om å kunne snakke med dere selv også. ![]() Jeg kommer ikke til å inngå direkteavtaler med affiliates, men derimot ønsker jeg å høre på det dere har å si, for på den måten å kanskje kunne gjøre de forskjellige affiliate-programmene våre enda mer attraktive. Med 4 forskjellige reisebrands å markedsføre, er deres meninger og tanker ytterst relevante for meg. ![]() |
|
||||
|
Det å enkelt kunne integrere deres reisetjenester uten mange andre labels er som "kongen" sier veldig relevant for å kjøre "full pupp" på et slikt prosjekt.
At det er enkelt å dra ut forskjellige destinasjoner, kategorier etc er også en nødvendighet. Kanskje et lukket forum for affiliates kunne være noe - på kryss av nettverk, plattformer etc. Et sted hvor det går an å være i direkte dialog med dere som annonsør. For jeg regner med det kan bli litt for mye om man skal gå i en-til-en dialog med alle.
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| *ADVARSEL* - ferie-reiser.com drevet av norsk svindler | picxx | Generell business | 10 | 16th June 2010 19:21 |
| Regnskapsføre reiser for et internettselskap | Kenneth Dreyer | Økonomi, regnskap og administrasjon | 24 | 16th January 2009 18:47 |
| Erfaring med salg av reiser | Kenneth Dreyer | Generell business | 12 | 27th March 2008 11:47 |
| nordmenn reiser | Tonny | Generell snakk og svada | 2 | 2nd November 2007 01:16 |
| Reiser til Mexico i morgen.. | Kenneth Dreyer | Generell snakk og svada | 0 | 12th February 2007 19:16 |