Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Har eier av domene navn "all" makt med slike annonser?

Frodem

Medlem
Heisann

Jeg har aldri brydd meg med slike reklame saker på nettsider, men jeg har aldri vært så mye innom det å drive med nett relaterte ting som nå.

Derfor lurer jeg på hvordan det er når man inngår en avtale med en annonsør om hvordan det skal se ut på siden osv?

Hva er trygt for en fersking å se på først? Er det f eks avtaler med liten skrift å passe på?

Frode
 

picxx

Well-Known Member
Hva er trygt for en fersking å se på først? Er det f eks avtaler med liten skrift å passe på?

Det anbefales alltid forstørrelsesglass når man går over avtaler.
Hjelper ikke det kan mikroskop på X400 være tingen.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Er det f eks avtaler med liten skrift å passe på?

Første ledd i enhver avtale, hvis denne skal holde juridisk, er at:

1. begge er inneforstått med innholdet
2. se pkt 1.

-> Det betyr at hvis du skriver under en avtale der det spesifiseres nederst med fontstørrelse minus 200 at du må gjøre ditt eller datt, så holder ikke den avtalen. Du må selvfølgelig vite hvilken avtale du har inngått.

----

En venn av meg ble forsøkt lurt inn i å kjøpe en leilighet med denne metoden. Liten skrift helt nederst, liksom. Det utleier/selger/bedrager ikke tenkte på, var jo at min venn på dette tidspunktet var nyutdannet jurist og leste naturlig nok absolutt alt av avtaler med argusøyne. Så....

(Og det er slik jeg vet dette med at liten skrift ikke holder, fordi min venn juristen fortalte da at HVIS han ble lurt til å skrive under en avtale han ikke visste innholdet av, så ville ikke den avtalen holde rent juridisk.)
 
Topp