Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Selger kampanjekode til adwords. 300 NOK

jigge

Medlem
Hei, har fått ett ark i posten med en kampanjekode til adwords på 300 NOK

Du må være ny medlem på adwords for å kunne bruke den.

Selger den for 50 kr eller høystbydende.
 

picxx

Well-Known Member
For noen mnd. siden ble slike koder delt ut til WF medlemmer.
Føler at WF blir mer og mer upersonlig dag som dag (nå skal vel ikke et forum være noe personlig heller da...).
Håper det bedrer seg :)
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg har en hel drøss slike til 750 kroner, deler de ut til kunder noe de alle setter stor pris på. Abonnerer på diverse magasiner, så får vanligvis 4-5 slike i måneden.
 

KristianM

Medlem
Det er kun mulig og bruke en pr. konto. Så om du har en konto fra før av, og ikke brukt noen kode på den fra før av, kan denne benyttes!
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
@KristianM, det der er feil. Det står forklart i papirene til koden at kontoen ikke kan være mer enn X antall dager gammel for at koden skal kunne brukes. Er ellers enig med de andre her at det er litt "feil" og ta betalt for en slik kode. Om det hadde vært en premie eller noe som man ikke kan hente alle veier ville saken vært en annen.

@jigge (TS) - Gi heller bort koden til noen som vil bruke den. Du skal være heldig / dyktig om du klarer selge den.
 

Pettern

New Member
Hei, hvor er det dere får disse gratiskodene fra? Jeg er igang med å starte en nettside å hadde likt veldig godt om dere kunne vise meg hvor jeg kunne få disse kodene fra.
 

Pettern

New Member
Takk for tipset, dessverre så har jeg allerede domene og webhotell, så da er det ikke så aktuelt :(
 
Topp