|
|||||||
| Annonsering Selg reklameplasser, tekstlenker og annet på dine nettsider (eller etterspør). |
![]() |
|
|
Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
||||
|
Sitat:
Temaet i tråden er at man kan få twitret sin side eller artikkel, ikke hvordan man bygger en twitterkonto eller hvor mange spammere man har som followers. Håper det var klart? |
|
||||
|
Ja, jeg er ganske klar over reglene. Jeg skrev de jo trossalt.
Da jeg laget de hadde jeg ingen intensjoner om at kritikk skulle være forbudt. Jeg hadde ingen intensjoner om å hijacke tråden din, men folk bør vel være klar over at twitter kontoen er tilnærmest ubrukelig? Men samme det. I'm out! |
|
|||
|
Sitat:
Twitter som markedsføringskanal ...som er en tråd hvor du kan diskutere twitterbruk. *føler meg så skikkelig nå altså* #regelrytter |
|
||||
|
Nå er det jo ikke sikkert de followersene er annet enn spam heller da, Tonny. Bare sånn for å kverrulere litt ekstra.
![]() Måtte le litt av diskusjonen om det var lov å diskutere i diskusjonstråden her... Men la oss heller diskutere i tråden til Peter, så skal picxx få tråden sin i fred. |
|
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| En gratis LCD-tv? | Anders | Generell snakk og svada | 6 | 11th January 2010 20:46 |
| Gratis hosting | fanzypanz | Domener | 1 | 26th October 2008 14:14 |
| Gratis og god reklame | Kenneth Dreyer | Generell business | 14 | 4th June 2008 19:58 |
| Gratis SMS arkiv | Helge | Generell snakk og svada | 2 | 22nd January 2008 17:45 |
| Gratis er godt: gratis bildebank | westendman | Webutvikling | 2 | 13th November 2007 12:14 |