Gå Tilbake   Webforumet.no > Business > Kjøp, salg og byttehandel > Annonsering
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Søk Dagens innlegg Marker forumene som lest

Annonsering Selg eller etterspør reklameplasser, tekstlenker og annet på nettsider. NB! Hvis du, i tråden eller privat, ikke kan/vil oppgi statistikk for nettstedene du selger annonser på vil tråden bli slettet.

Svar
Tilbakelenk Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
  #1 (permalink)  
Ulest 8th February 2010, 23:50
Standard   Billig annonseplass på ny nettside

olafmoriarty sin avatar
Feed: Faktura
Medlem

Ble medlem: Jun 2009
Sted: Ski
olafmoriarty is a splendid one to beholdolafmoriarty is a splendid one to beholdolafmoriarty is a splendid one to beholdolafmoriarty is a splendid one to beholdolafmoriarty is a splendid one to beholdolafmoriarty is a splendid one to beholdolafmoriarty is a splendid one to behold

Som nevnt i en annen tråd, kommer jeg til å lansere Slik blir du rik!!!1! i løpet av uka, og jeg vil gjerne ha en annonsør på plass før jeg begynner å promotere siden. Dette er en ren moroside -- ikke en side som kommer til å oppdateres ofte, og heller ikke en side som kommer til å ha et digert markedsføringsbudsjett. Basert på responsen her inne vil jeg dog gjette at responsen på Facebook og Twitter kan bli ganske ok.

Ettersom siden ikke er promotert ennå aner jeg ikke hvordan besøkstallene kommer til å bli, men jeg tipper at dette uansett kan høres ut som en god pris: femti kroner (eks.mva.) for en måned annonsetid, 100% dekning på alle undersider på siden, 728*90px!

Og jeg slenger attpåtil på en tilleggsgaranti for å gjøre prisen ennå gjevere: dersom antall annonsevisninger skulle vise seg å bli færre enn 2000, slipper du å betale full pris; da betaler du i stedet 2,5 øre pr annonsevisning. Tror imidlertid ikke at det bør bli et stort problem å runde 2000 ...

Send pm eller mail til olaf@stob.no om du er interessert.
  #2 (permalink)  
Ulest 9th February 2010, 00:17
Standard  

Kassimaja sin avatar
pappa

Ble medlem: Jun 2008
Sted: Langt inni granskauen
Kassimaja has a spectacular aura aboutKassimaja has a spectacular aura aboutKassimaja has a spectacular aura about

Har sendt deg PM
  #3 (permalink)  
Ulest 9th February 2010, 00:40
Standard  

Dag Frogner sin avatar
Supermedlem

Ble medlem: Oct 2009
Dag Frogner has a spectacular aura aboutDag Frogner has a spectacular aura aboutDag Frogner has a spectacular aura about

Mail sendt.
  #4 (permalink)  
Ulest 9th February 2010, 08:49
Standard  

Tonny Kluften sin avatar
Administrator

Ble medlem: Mar 2007
Sted: Horten
Tonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud of

Jeg kjøper tre måneder, send meg faktura.
Svar med sitat
  #5 (permalink)  
Ulest 9th February 2010, 10:45
Standard  

olafmoriarty sin avatar
Feed: Faktura
Medlem

Ble medlem: Jun 2009
Sted: Ski
olafmoriarty is a splendid one to beholdolafmoriarty is a splendid one to beholdolafmoriarty is a splendid one to beholdolafmoriarty is a splendid one to beholdolafmoriarty is a splendid one to beholdolafmoriarty is a splendid one to beholdolafmoriarty is a splendid one to behold

Oi, dette gav resultater over all forventning. Tror jeg stenger dette tilbudet nå ettersom jeg allerede har fått fullbooket det første halvåret. Tar kontakt med dere som har henvendt dere ang. annonseplass på PM eller mail.

Ser at jeg burde ha presisert at jeg ikke har mulighet til å ta imot betaling via Paypal.
  #6 (permalink)  
Ulest 10th March 2010, 09:09
Standard  

Dag Frogner sin avatar
Supermedlem

Ble medlem: Oct 2009
Dag Frogner has a spectacular aura aboutDag Frogner has a spectacular aura aboutDag Frogner has a spectacular aura about

Jeg vet ikke hvor mange visninger min annonse fikk, men jeg fikk totalt seks besøk fra tre forskjellige ip`er. Ikke voldsomt med andre ord, men kan vel ikke forvente mer for 50,- + mva heller.
Svar

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Lignende tråder
Tråd Tråd startet av Forum Svar Siste innlegg
Annonseplass på Konsollguiden.no GauNodac Annonsering 6 9th October 2009 00:49
Ønsker å kjøpe billig nettside olemm Nettsider 11 5th March 2009 23:17
Selger annonseplass - høy trafikk david. Annonsering 7 10th December 2008 14:18
Annonseplass på 0o2471.net vidarlo Annonsering 0 1st June 2008 16:48
Jeg kjøper annonseplass webmoney Annonsering 2 16th January 2008 16:44

Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO

Webforumet.no utvikles av tonny.no | qts.no hjemmeside | Sponset av Mine matoppskrifter