Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Enda en webmaster som skal vise hvor mye han kan

Helge

Profesjonell Googlesøker
Hehe, det blir vell aldri nok? :p internasjonalt så er det jo hopetall med slike sider. Alle skriver nøyaktig det samme, forskjellen er ordvalg og bilder de bruker for å illustrere.

Norge begynner å få en del de også. Men hvorfor i He***** skal en dele slik informasjon? f.eks yahoo answere tingen. Han får bare evigt mye mer konkurranse til slutt. Finner du noe du kan tjene mye penger på så holder du det så godt som du kan for deg selv mener nå jeg. (yahoo answere tingen ser dog ut til å være en tungvindt måte å tjene penger på:p )

De fleste gir opp etter et par mnd allikevell, når de finner ut at de ikke tjener så mye penger på å ha en slik blogg som de først trodde. Som oftest er det jo profit profit profit som går i huene på slike folk:p
 

sKrud

Meget sliten student
Hehe..

Er vell en helt grei og fersk blogg dette da.. Blir artig å se om det kommer noen innlegg om ting man ikke vet om fra før..;)

edit: Må si jeg likte denne svært godt:p
Seksuelle tjenester: Finn deg en seksuelt frustrert blogger som kan gi deg lenker i bytte not seksuelle tjenester.
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Er nok den mest lovende bloggen jeg har sett i 2009 :D
 

Geir E.

Medlem
Kom til å tenke på en ting til, amatørmessig tittel med tanke på SEO. Det kan lett endres i under General Settings --> Blog Title.
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
brukernavn: en norsk versjon av smashing magazine? Peter Andre er jo ganske nærme, men er ikke helt der:p
 

peterandrej

pensjonert moderator
brukernavn: en norsk versjon av smashing magazine? Peter Andre er jo ganske nærme, men er ikke helt der:p

Bare vent... Det kommer, det kommer..

brukernavn skrev:
Peter Andre er Peter Andre, bedre enn det blir det ikke

Nei, som jeg bruker å si selv: det har eksistert/eksisterer 3 store menn opp gjennom historien: Faderen, sønnen og Peter Andre. I den rekkefølgen.
 
Topp