|
|||||||
| Blogging Her foregår all diskusjon om blogging. Tips og triks og bloggrelaterte emner. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
||||
|
Fikk beskjed av chrome at fireisland sender ut skadelig programvare. Noen andre som har opplevd det samme?
|
| Sponsede annonser |
|
||||
|
Avast reddet meg fra den siden ja. Synd den er angrepet :/
Sitat:
|
Eg har ikkje opplevd dette. Men er svært interessert i å vite meir om kva folk får opp her. Iframes kan skuldast ulike ad-nettverk.
|
|
|||
|
Men det er noko "webstats" som eg ikkje kjenner til.. ikkje bra. Iframen peiker til en ip VPLS Inc. d/b/a Krypt Technologies. Høyres ikkje bra ut. Nokon som kjenner til liknande angrep?
|
|
|||
|
HTML:Iframe-inf wordpress Infection | fields marshall... stress! Jaja, slik går det når ein ikkje tek bryet med å dobbelsjekke at open source CMS er sikra..
|
|
||||
|
Er det mange wordpress-sider som er angrepet?
|
|
|||
|
Det er mange Wordpress-sider som har blitt angrepet før. Men det er visst ikkje 100% sikkert at det er Wordpress som er problemet, i følge ein tråd om dette på Wordpress foruma.
Sitat:
Sidan dette ikkje finnes i slutten eller øverst i koden på nettsida mi, skuldast nok dette at eg har brukt ein 'usikker' windows-laptop frå jobben, då eg laga den siste posten. Dett har ført til at dei har klart å legge inn ein iframe-kode i denne posten. Enten via eit virus på maskina eller ved å snike til seg logg-inn til bloggen.. |