Gå Tilbake   Webforumet.no > Utvikling og design > Blogging
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Søk Dagens innlegg Marker forumene som lest

Blogging Her foregår all diskusjon om blogging. Tips og triks og bloggrelaterte emner.

Svar

Tilbakelenk Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
  #1 (permalink)  
Ulest 7th September 2009, 22:08
Standard   WP koding

Fredrik sin avatar
Medlem

Ble medlem: May 2008
Sted: Lillestrøm
Fredrik is a jewel in the roughFredrik is a jewel in the roughFredrik is a jewel in the roughFredrik is a jewel in the rough

Er det noen her som har erfaring med å leie inn en koder av PSD til WP theme? Ser det er mulig å få leid feks på getafreelancer dått kåm for ca 100 dollars.

Spørsmålet er: Funker det? Til den prisen? Noen som kanskje bruker en person i dag til en rimelig penge og som kan tipse?

Hvor mye tar feks du i fee for en slik jobb?
Svar med sitat
Sponsede annonser
  #2 (permalink)  
Ulest 7th September 2009, 22:21
Standard  

Tonny Kluften sin avatar
Administrator

Ble medlem: Mar 2007
Sted: Horten
Tonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud of

Kan du minne meg på dette om noen dager? Jeg får et par WP themes fra en polakk snart, men kan ikke anbefale han før jeg ser resultatet.
Svar med sitat
  #3 (permalink)  
Ulest 7th September 2009, 22:22
Standard  

Uregistrert
Uregistrert gjest

Skal være fullt mulig å leie folk fra getafreelancer.com for en slik sum. En kompis av meg fikk en "kopi" av fmylife for $350. Da var alt inkludert... design, backend, moduler osv

Sist endret av Tonny Kluften : 7th September 2009 kl 22:28.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Lignende tråder
Tråd Tråd startet av Forum Svar Siste innlegg
Design og koding av ny nettside - betalt oppdrag OleChristian Jobbutlysning 7 31st October 2008 18:54
Koding i TD moneymaker Webutvikling 2 23rd October 2008 20:42
Koding av en webside? BETALER. equalern Jobbutlysning 3 20th June 2008 15:09

Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO

Webforumet.no utvikles av tonny.no | qts.no hjemmeside | Sponset av Mine matoppskrifter