Gå Tilbake   Webforumet.no > Business > Kjøp, salg og byttehandel > Domene-handel
Registrer FAQ Medlemsliste Kalender Søk Dagens innlegg Marker forumene som lest

Domene-handel Kjøp og salg av domener går her. Diskusjoner relatert til domener generelt, norsk eller utenlandsk domenepolitikk samt alt annet snakk som ikke gjelder de konkrete domenene som ligger for salg skal ikke postes her.

Svar
Tilbakelenk Trådverktøy Søk i denne tråden Visningsmoduser
  #1 (permalink)  
Ulest 3rd July 2008, 01:40
Standard   ekte.info

Medlem

Ble medlem: Jul 2008
jigge is on a distinguished road

Lurer på hvor mye jeg kan få for domene ekte.info.

Ikke stort. 10-15 unique views om dagen ca. men det kan bli stor.
ekte.info = ekte informasjon

Får jeg noen gode tilbud selges domenet.
Svar med sitat
Sponsede annonser
  #2 (permalink)  
Ulest 3rd July 2008, 01:42
Standard  

Tonny Kluften sin avatar
Administrator

Ble medlem: Mar 2007
Sted: Horten
Tonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud of

Velkommen hit jigge.
Svar med sitat
  #3 (permalink)  
Ulest 3rd July 2008, 01:44
Standard  

Feed:
Apache-junkie

Ble medlem: Dec 2007
vidarlo is a jewel in the roughvidarlo is a jewel in the roughvidarlo is a jewel in the roughvidarlo is a jewel in the rough

Det er vel ikkje et domene som akkurat oppfordrer til typein. .info er rimelig lite kjent i Norge, og ikkje autocompletion i noken browsere AFAIK.

Mao. antar eg verdien på det er omtrent den samme som registraravgifta.
Svar med sitat
  #4 (permalink)  
Ulest 3rd July 2008, 01:47
Standard  

Kenneth Dreyer sin avatar
Medlem

Ble medlem: Jan 2007
Sted: Hamar
Kenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud ofKenneth Dreyer has much to be proud of

Stiller meg bak det vidarlo sier. Sånn rent bortsett fra registeringsavgiften er det ikke verdt et øre. Jeg for min del synes ikke .info er verdt registeringsavgiften engang. Hadde ikke brukt det om det var gratis engang..
  #5 (permalink)  
Ulest 3rd July 2008, 03:17
Standard  

Tonny Kluften sin avatar
Administrator

Ble medlem: Mar 2007
Sted: Horten
Tonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud ofTonny Kluften has much to be proud of

Hvis den generer sedoinntekter er den verdt litt. Men utenom det, ikke noe. .info er ikke "in" for å si det mildt.
Svar med sitat
  #6 (permalink)  
Ulest 3rd July 2008, 23:16
Standard  

Medlem

Ble medlem: Jul 2008
jigge is on a distinguished road

Nei, men domenet kostet 6 kr også. Jeg får heller finne på noe morro å lage ut av siden da.
Svar med sitat
  #7 (permalink)  
Ulest 4th July 2008, 07:01
Standard  

webmoney sin avatar
Søkemotoroptimist

Ble medlem: Jan 2007
Sted: Sandefjord
webmoney is a name known to allwebmoney is a name known to allwebmoney is a name known to allwebmoney is a name known to allwebmoney is a name known to allwebmoney is a name known to all
Send en melding på ICQ til webmoney Send en melding på AIM til webmoney Send en melding på MSN til webmoney Send en melding på Yahoo til webmoney Send en melding via Skype™ til webmoney

Jeg sier som Notar: "Du trenger bare én kjøper som er villig til å betale godt." (ellerno'sånt). Hvorfor ikke bare ha domenet helt til det kommer noen som "må ha det, bare må ha det"?

Trådverktøy Søk i denne tråden
Søk i denne tråden:

Avansert søk
Visningsmoduser

Lignende tråder
Tråd Tråd startet av Forum Svar Siste innlegg
Bytte forumnavn til ekte navn Kenneth Dreyer Nytt fra WF 25 27th January 2009 16:18
Muligheter for å se geo info Ståle Webanalyse og -optimalisering 5 27th June 2008 10:08
.com .net .info og google i-net Søkemotoroptimalisering (SEO) 8 9th January 2008 04:17
Info om DiggMeg picxx Lenke-strategi 1 21st November 2007 19:24
En ekte gründer Harlem Generell markedsføring 23 19th April 2007 21:18

Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO

Webforumet.no utvikles av tonny.no | qts.no hjemmeside | Sponset av Mine matoppskrifter