Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Plastkort.net vurderes til salg

plastkort

New Member
Vurderer salg av domenenavnet plastkort.net høystbydende over kr. 400 000,-

domenet scorer relativt høyt på google uten spesielle nøkkelord, domenet i seg selv er relevant til plastkort.

har du spørsmål så ta gjerne kontakt.

kun seriøse henvendelser vil bli besvart :eek:
 
K

Kontoristen

Guest
Vurderer salg av domenenavnet plastkort.net høystbydende over kr. 400 000,-

domenet scorer relativt høyt på google uten spesielle nøkkelord, domenet i seg selv er relevant til plastkort.

har du spørsmål så ta gjerne kontakt.

kun seriøse henvendelser vil bli besvart :eek:

Domenet scorer relativt høyt på google uten spesielle nøkkelord, hva mener du med dette?
 

Ståle

Medlem
Grei måte å få trafikk til sin nettside iallefall...

For å ikke bli slaktet av admins, så lurer jeg også på, som kontoristen spør, hvordan er det mulig å "score" høyt på google, uten å benytte nøkkelord?
 

Fredrik

Medlem
Hva er det her for noe tull da? Domenet har 12 registrerte linker og ranker forøvrig møkk dårlig på relevante ord i nisjen. Ellers er det bare 480 gjennomsnittlige søk per måned på ordet "plastkort" i google.

Jeg byr 40 NOK! Og for den prisen skal jeg ha alt installert på min egen server i tillegg.
 
Ser ikke helt hvordan du kan be om 400,000 for et "norsk" .net domene uten innhold? Domenet i seg selv kan jo ikke være verdt så alt for mye, så har du inntekt på dette? Isåfall hvor mye i snitt pr mnd?
 

clinton4

Medlem
Det er utrolig hvor mange som tror de sitter på gull domener og tror de er verdt flere hundre tusen. Plastkort, kan ikke du prøve å forklare hvorfor du mener dette domenet er verdt 400K?
 
Topp