Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trusler fra Nordiskdomänhantering.com - NDH Sweden AB

Tonny Kluften

Administrator
Nok en grunn til å holde seg unna Nordisk domänhantering og Thomas Mikael Magnusson / Nordic Domain Hosting / nordicdomainhosting.com. ( https://www.webforumet.no/forum/dom...ng-nordiskdomanhantering-com-ren-svindel.html )

Som flere av dere sikkert fikk med dere så spammet Nordiskdomänhantering.com (NDH Sweden AB) webforumet i går. De la ut udokumentert info om Trygg Handel , de la ut samme post i mange kategorier, typisk spam. Trygg handel har forøvrig listet Nordiskdomänhantering.com (NDH Sweden AB) som svindel så det er ikke rart de prøver å sverte Trygg Handel.

Spampostene til NDH ble såklart slettet og jeg sendte mail til dem. Det likte de ikke og slik foregår epostkorrespondansen (har hatt epostkontakt med dem før også og den er nogenlunde likelydende).

Sjekk siste post under her. Thomas Mikael Magnusson prøver altså å få meg til å tie ved å true med å poste spam om WF/meg. Greit, de må true så mye de vil, jeg holder uansett ikke kjeft når jeg vet om urett. Å gi etter for trusler betyr at ukrutt kan gjøre som de vil. Det går bare ikke.
Så ser dere spam/kommentarer om webforumet/meg/QT Systems på andre forum/nettsteder så vet dere hvor de kommer fra. Fint om dere sier i fra hvis det skulle dukke opp noe.

--------------------------------------------------------------------
Date: Sun, 7 Aug 2011 00:29:43 +0200
From: tonny@tonny.no

Hva er vitsen med å spamme forum? Du kommer ingen vei med det.
Og de linkene der er ikke noen dokumentasjon, men kun tullete kommentarer. Kom med noen skikkelige eksempler på hvordan de lurer folk eller hold kjeft.

Tonny.
-----------------

On 07.08.2011 00:50, magnus andersson wrote:
Hej

Vi kommer spamma ditt forum tills du tar har inlägg som är korekta.
Varför vågar du inte vissa trygg handels oserösa metoder?
Vi kommer att skicka till alla dina medlemmar
Håller också på att utreda dig

-----------------

Date: Sun, 7 Aug 2011 07:18:33 +0200
From: tonny@tonny.no
To: efilm@live.se

Hei.
Du la inn innlegget ditt i mange kategorier, det er totalt useriøst og spam. Legg det inn kun en gang. Og så må du forklara presis hvordan Trygg Handel opererer, det er ikke bra nok å bare poste lenker. Hvis du gjør det ordentlig så får innlegget stå. Hvis inlegget ikke er bra nok blir det slettet, vi poster ikke skit på webforumet

Tonny.
-----------------

On 07.08.2011 08:32, magnus andersson wrote:

Hej

Det står klart och tydligt hur oseriöst trygg handel är läs.
Du tog bort det innan vi skickade in flera inläg varför?
Lägg tillbaks det igen eller så kommer sidan att spammas
ordrentligt och även om dig på din egen sida plus flera.
Anntingen håller man den öppen för alla och med vilka inlägg
som helst eller så blir det så. Innan kl 10 tack

-----------------

Date: Sun, 7 Aug 2011 09:03:24 +0200
From: tonny@tonny.no
To: efilm@live.se

Hei.

Hvorfor fatter du ikke hva jeg sier? Forklar tydelig hva de har gjort galt. Hvis du gidder å lese reglene til forumet så ser du at du må skrive, det holder ikke bare å poste linker. Disse reglene gjelder alle også deg. Forstår du at reglene gjelder deg?

Kaller du f.eks. det her dokumentasjon? Telefonterror.no – 31003100 Det er ingen dokumentasjon.

Svar meg på en ting. Hvorfor postet du det samme innlegget ditt i flere kategorier på forumet?

Tonny.

-----------------

Hej

Läs resten av länkarna också det är dokumenterat.
Vi kommer nu att lägga ut på flera forum om dig och dina
produkter som du säljer för överpriser och hur du filtrerar
dina inlägg på webforumet.no samt en del länkar om dig
som finns på nätet. Spamning kommer ske från andra
ip adresser så det är inte lönt att blockera ip numret.
Ta bort nordiskdomänhanterings länk vilket inte
är något dokumenterat och kan leda till varumärkeskränkning,
vilseledande information och förtal.
För information har vi en advokat som jobbar med det nu.

-----------------
 
Sist redigert:

pleb

Medlem
Magnuson må jo sies å slite littegranne med argumentasjonen. Synes egentlig bare synd på slike folk som gjør sport i å sverte andre når de driver monkey business selv.
 

kongen

kongemedlem
Disse svenske dustene prøvde å svindle noen jeg kjenner også for litt siden... jævla svensker
 

Nutz

Med lem
Er det riktig at denne svensken truer deg med å VIRKELIG spamme forumet?
-(sikker på at du ikke har diktet opp den mailen Tonny? -Selv svensker kan umulig være så hjernedøde)

Vet han ikke at spamming er ulovlig og straffbart?

-Sjokkerende hvis dette virkelig er en "representant" for det møkkafirmaet..
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Tapere og parasitter på samfunnets rumpe!

Send dem til jemtland for å høgge ved.
 
Hvor gamle er de? Om jeg ikke hadde vist bedre skulle jeg tro det er 13 åringer.
 

pleb

Medlem
Hvor gamle er de? Om jeg ikke hadde vist bedre skulle jeg tro det er 13 åringer.

Tenkte faktisk det samme da jeg leste igjennom første gang. Om et seriøst firma svarer på spørsmål om hvorfor de spammet ned hele Webforumet med svaret:

"Vi kommer nu att lägga ut på flera forum om dig och dina
produkter som du säljer för överpriser och hur du filtrerar
dina inlägg på webforumet.no samt en del länkar om dig
som finns på nätet"

, så tror jeg at man forstår sånn cirka hvor de ligger seriøsitetsmessig og forhåpentligvis også aldersmessig.
 
Topp