Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Skjule eier av et domene

orjan

Medlem
Hei!

Bare for å understreke det først som sist: Dette er ikke snakk om hverken noe ulovlig eller annen form for snusk!

Hvor bør man registrere et domene (med hosting) hvis man ikke ønsker offentliggjøring av hvem som eier domenet?
Har flere *.no-domener, og der går det selvfølgelig ikke an ift. org. nummer. Men så vidt jeg har forstått er dette en mulighet når man registrerer eksempelvis *.com-domener?
 

Ståle

Medlem
Jeg har mine domener igjennom namecheap.com og der følger det med gratis whoisguard det første året. Ellers så tilbyr de aller fleste andre registrarer lignende tjenester.
 

orjan

Medlem
@Ståle: Hoster du der også?

Vil gjerne ha eksempler på registrering + hosting. Skal kun være en blogg på sida. Skal rett og slett teste ut adsense etc. for å lære meg mer - ikke noe annet mikkmakkeri!
 

SolidHost

Medlem
@orjan
Du får med IDProtect/Whoiseguard/etc. hos de fleste "store" plassene som registrerer domener. Prisen varierer fra plass til plass. Vi tar f. eks. 50.- pr. år for denne tjenesten.

Følgende domener støtter denne tjenesten (Med forbehold om at noen av disse kun støttes av de vi kjøper våre tjenester fra!);
.asia
.com
.net
.org
.cc
.me
.tv
.tw
.uk
 
Topp