|
|||||||
| Domener Diskusjon relatert til domener. Valg av domene, videreføring og registrering. Salg av domener legges ikke inn her. |
|
| Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
||||
|
Har et .no og .dk domene, registrert i 2006, som "tilfeldigvis" er samme navn som en butikkjede i Sverige. Kjeden har 8 butikker i Sverige og postordre virksomhet.
Butikknavnet er ikke registrert som foretak eller varemerke hverken i Norge, eller internasjonalt utenfor Sverige. Nå har jeg blitt kontaktet av selskapet med forespørsel om å selge .no domenet. (Selskapet er antegelig helt avhengig av domenet ved en eventuell norges-lansering) Noen tips til hva jeg bør forlange / ende opp med? (PS! hvis du gjetter hva domenet er, så ikke skrive det her på forumet..)
www.tildvd.no: Overføring av smalfilm og video til DVD. Sist endret av Randulf Småfix : 26th January 2010 kl 22:02. |
| Sponsede annonser |
|
||||
|
Har gitt dem en pris på 100K + mva, (for .no domenet) så får vi se hvor det bærer hen....
Lars
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Visningssalg - har jeg forstått det rett? | Marita | Tradedoubler | 12 | 2nd January 2010 10:38 |
| Riktig markedsføring til rett kundegruppe | xcp | Generell markedsføring | 5 | 6th September 2009 18:04 |
| pc går rett i power saving mode ved oppstart | Tonny Kluften | Generell snakk og svada | 4 | 7th July 2008 16:48 |
| 100 kjappe rett i lomma? | olepehol | Jobbutlysning | 0 | 11th June 2008 20:02 |
| Pris på Domene | MrOlsen | Domener | 32 | 2nd March 2008 22:59 |