|
|||||||
| Domener Diskusjon relatert til domener. Valg av domene, videreføring og registrering. Salg av domener legges ikke inn her. |
|
| Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
|
|||
|
En kamerat skulle fornye hosting og domene hos Godaddy.
Etter et og ha lett rundt omkring fant vi renew hosting. Det gikk som en drøm. Helt til Godaddy slettet siden hans fordi hostingen gikk ut. Kontaktet dem så med spørsmål om hva som hadde skjedd. Fikk til svar at hosting og domener var to forskjellige ting. Det kan så være. Men for svarte faen, når man velger renew. Betyr det i mine øyne at man fornyer noe man allerede har. Dette spurte jeg support om. Fikk til svar at de kunne rekonstruere sidene hans for 500 dollar mener jeg det var. Så skulle vi sette opp en ny epost adresse. Og ikke en jævla plass står det noe info om servere osv. Det er spesielt kjekt siden europeiske mail addresser bruker en annen server. Har aldri sett et mer forvirrende oppsett, brukervennlighet er lik null.. Ble så forbannet at jeg ba min advokat kompis om og sende en mail til dem. Og tror du ikke sidene dukket opp igjen. Uten kostnad.. |
| Sponsede annonser |
|
|||
|
Det du klager på er jo kundebehandling, og det er jeg enig i; det der var jo - gitt at din versjon av historien stemmer - litt påfallende dårlig. Men når det er sagt så er det vel ikke annet å vente, eller hva, Dagmar? Jeg mener, Godaddy er kanskje verdens aller billigste leverandør av domener/hosting med type "domain+hosting for 120 years, just $1,25!!".
De har spesialisert seg på å være billige. Så da nedprioriteres ting som support, service og brukervennlighet. Det er faktisk helt naturlig, og helt greit. |
|
|||
|
Nei, men så betaler du jo heller ikke for det, ikke sant? Du har jo valgt den absolutt billigste leverandøren som finnes. Da går det nesten ikke an å klage på at produktet er dårlig.
|
|
||||
|
Sitat:
Sitat:
|
|
|||
|
Sitat:
|
|
||||
|
Jeg prøvde Godaddy, har vel fortsatt et par domener der, men brukervennligheten i kontrollpanelet er som sagt null. Godaddy er IKKE en host/registrar for proffe. Men flinke til å selge, det de.
|
|
|||
|
Sitat:
Er vel heller det de er med et så vanskelig oppsett. har du ikke gjort dette før. Sliter man ganske kraftigt. |
|
|||
|
Ellers vil jeg bare si at bortsett fra oppsett av domener osv. Er godaddy ganske bra. På en side jeg er med og drifter men ikke har noe med oppsettet og gjøre. Har vi ikke hatt nede tid og snakke om i det hele. Det er vel kanskje snakk om 20 minutter eller noe slikt på 3 år.
|
|
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Godaddy web hotell. | holkapolka | Produkter og verktøy | 2 | 26th November 2009 10:48 |
| En aldri så liten blogg | mattisaas | Blogging | 12 | 24th May 2009 21:08 |
| Subdomene hos Godaddy bare i Linux? | moneymaker | Webutvikling | 3 | 19th February 2009 00:11 |
| Domene"haier" svarer aldri på mail | tulling99 | Domener | 13 | 19th March 2008 00:13 |