|
|||||||
| Domener Diskusjon relatert til domener. Valg av domene, videreføring og registrering. Salg av domener legges ikke inn her. |
|
| Tilbakelenk | Trådverktøy | Søk i denne tråden | Visningsmoduser |
| Sponsede annonser |
|
||||
|
Kan man redirecte en blogspot blogg til et nytt domene for evig?
|
|
||||
|
Da er jo saken grei. Bare å redirecte 301 alle sidene til tilsvarende sider på det nye domenet så beholder man mesteparten av linkjuicen.
|
|
||||
|
Interessant spm dette her- har to blogger om fotball hos blogspot jeg vurderer å slå sammen til en på eget domene. Tipper det kanskje er 40-50 saker/artikler som er verdt å ha stående/beholde/flytte totalt..... er vel ikke mer enn et par timers jobb å flytte og redirecte når jeg har ny side oppe vil jeg tro. Dette er gullinfo pixx , sånn info jeg nå slipper sitte å søke/lete etter når jeg setter igang om litt
![]() Google-trafikken er ikke voldsom, men kanskje 30-40 unike besøkende fra google om dagen ved null aktivitet er nå engang greit å ha i bunn etter bare noen måneder. |
|
| Trådverktøy | Søk i denne tråden |
| Visningsmoduser | |
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd startet av | Forum | Svar | Siste innlegg |
| wordpress vs blogspot/blogg.no | Snusmumerikken | Blogging | 5 | 28th January 2010 22:46 |
| Flytte domene fra blogspot (enom) til one.com | Kriztella | Domener | 26 | 14th January 2010 10:28 |
| Blogspot-koder | Altberger | Blogging | 1 | 15th September 2009 10:34 |
| Blogspot vs eget domene | Anette | Blogging | 11 | 18th February 2009 10:11 |
| Kudos knapp i blogspot | Anette | Blogging | 2 | 17th February 2009 10:39 |